Finne fram på forumet...

Medlem
28. mars 2013
Jeg er helt ny her.. Synes det er flott at det er et forum for denne interessen. Men.. Synes det er vrient om det er en eksakt modell jeg ønsker info om. Fant ei klokke på finn.no jeg syntes var flott: TAG Heuer Professional Chronograph, til 5000,-. Søker så etter denne på forumet, men blir ikke klokere. Samme med ei annen jeg synes er utrolig tøff:Citizen Skyhawk WR200. Noen tips?

Det finnes sjelden tråder om spesifikke klokker andre en de store ikonene. Om du lurer på noe, lag en liten tråd eller spør et spørsmål om modellene så kommer det fort svar. Mitt tips er å bla deg rundt og les hva du finner. De modellene du nevner har jeg ikke sett diskutert her.. Men tøffe klokker. Det går mye i japanske, sveitsiske og tyske automatiske verk her, men alle er hjertelig velkommen. Så Hjertelig velkommen!

Hei, og velkommen hit.

Etter et søk gjennom forumets søkemotor - du finner den oppe til høyre, fant jeg lite om denne spesifikke modellen, men Klokkomaniac har en og den er så vidt nevnt i denne tråden.

Etter hva jeg forstår på han er dette en super klokke hvor tid og dato bare stilles en gang - og da en gang for alle - og deretter tusler og går helt til urmaker begynner å klå:cool: