Flere små påskjønnelser

Medlem
17. sep. 2012
Innlegg
3.912
Sted
Oslo
So here we go!

Jeg føler jeg skuffet litt med å ikke ha noe å unboxe på post #1000, så da tar vi det på #1111 istedenfor.
Jeg har i det siste vært veldig usikker på hvor ferden går videre, var like før jeg solgte unna rubbel og bit å kjøpte noe fancy her forrige uke, men jeg har holdt meg i skinnet enn så lenge:eek:
Som @Mogens vil beskrive det jeg gjør nå som "å pisse i buksa" taktikken, går det en gang sånn.
Min yndlingsklokke i samlingen akkurat nå, og kanskje for en god stund er min Omega Speedmaster, så for å leke ennå mer med denne har jeg funnet ut at denne trenger flere kostymer. Så her har jeg gått amok på forskjellige nettbutikker og kjøpt relativt unødvendige utstyr... Så ingen klokke denne gangen, men er virkelig på utkikk;)

Jeg har måttet holde kjeft for å få til at dette skal klaffe på post #1111, og det har ikke vært lett så da renner det litt av meg nå!

Så nok prat og over til bilder:

IMG_2285_zpsb3d851b7.jpg


I dette bilde er Speedy utstyrt med en 30min gammel OEM rallie strap og deployment. Den er utrolig digg:) Har også fått to OEM Omega buckles fra Ofrei i henholdsvis 18mm og 16mm. Det er også en crocodile reim fra Kuki på Hirsch deployment, samt rallie reim fra wjean. Og en springbar-tool fra straps.no som jeg fikk med på kjøpet.

IMG_2284_zpsdc72f3d5.jpg


Så over til the mayhem:rolleyes: kjøpt nato straps til den stor gullmedaljen den siste uken. En velcro ble det også:) Fra TS-shop, straps.no, cheapestnatostraps.com og watchobsession.

IMG_2286_zps53779b99.jpg

IMG_2287_zpsd72bd551.jpg

IMG_2288_zps9b754713.jpg

IMG_2289_zps824bffe2.jpg

IMG_2290_zpse1aa4dd9.jpg

IMG_2291_zps1ffe44f9.jpg


Takk for titten:)

Når jeg tenker meg godt om kommer det inn en klokke i løpet av uken; men det er en annen historie:p
 
Redigert av en moderator:
Kult. Greit å kunne variere litt.
Hvordan opplever du kvaliteten på Hirsch deployment kontra OEM?
 
Grattis, Wangensten! ;)
Nå har du mange "joggebukser" å velge av. Regner med at du bytter rem hver dag i tiden fremover?
 
Kult. Greit å kunne variere litt.
Hvordan opplever du kvaliteten på Hirsch deployment kontra OEM?

Jeg har ikke hatt de mer en henholdsvis 50 timer og 1 time. Men jeg føler vel at kvaliteten er hakket vassere på OEM, men da er jo denne tiltenkt OEM straps også. Jeg føler ikke Hirschen er noe dårlig og absolutt verdt pengene(ga £30) for min. Låsen er noe dårligere. Det er jo bare drag-n-pull, mot en push-lås. Men OEM kostet $256 fra Ofrei, så det er jo ikke billig:(

Grattis, Wangensten! ;)
Nå har du mange "joggebukser" å velge av. Regner med at du bytter rem hver dag i tiden fremover?

Takk, ja her byttes det;) Tror det kommer inn en OEM gator snart så er vi i boks...
 
watchobsession var ordet ... trodde jeg var store (NATO-)reimkongen, men mine tre besøk på Heroic18, utallige nato'er og ymse annet dill blir litt smått sammenlignet med dette.

Grattis med 4x1 og 1,111 WIS :)
 
Gratulerer med massevis av flotte remmer! Her har du nok til å variere til den store gullmedaljen. :p

Nydelig speedy forresten!
 
Se her ja, nå har du litt å prøve ut. :)

Regner med at du legger ut bilder av speedmasteren med de forskjellige remmene på. ;)
 
Pen kombinasjon mellom Speedy og racing rem!
Du har et greie valgmuligheter nå;)