Trukket Flott og nykjøpt norsk Seiko Arnie SNJ031P1 militær grønn selges

Medlem
6. aug. 2020
Sted
Moss
Flott Seiko Solar Prospex "Arnie" Militær grønn selges.

Denne klokken er en relansering av uret Schwarzenegger brukte i filmer på 80-tallet som bla. Commando og Predator. Relanseringen er hakket større en forgjengeren (47mm), men bærer veldig fint på håndleddet grunnet korte lugs. Denne utgaven som selges her har grønn kasse og olivengrønn myk gummireim. Kule fargkombinasjoner på bezel, kasse og reim.

Klokka har en del kule spesifikasjoner som både digital display og analoge visere, alarm, mulighet for å vise annen tidssone, stoppeklokke og lys. Klokka er drevet av sollys. Dette er meget praktisk da man ikkje trenger å tenke på servicer, eller trekke opp klokka når den ikke er i bruk.

Klokka har meget gode reviews på nett. Bare å google eller se på youtube. De som kjenner til modellen vet hva dette er:)

Eg fikk klokka i dag i gave, men velger å selge da eg har litt for mange ur i kolleksjonen akkurat nå. Klokka er kjøpt 25.februar 2022 hos Urmaker Larsen i Strømmen. 100% strøken. Komplett med manual og garantikort. Sist jeg sjekket var det ingen Arnies ute til salgs på finn. Eg har heller ikkje sett mange av denne militærgrønne utgaven til salgs.

Veiledende pris: 5998,-
Selges for 5000,-

Fortsatt 2 år igjen av internasjonal garanti og 1000kr avslag på nypris. Kan være noe fleksibel på pris ved raskt oppgjør.

Spesifikasjoner hentet fra nett;

Diameter47 mm
Tykkelse13 mm
VarenummerSNJ029P1
EAN4954628234766
MerkeSeiko
KjønnHerreklokker
LenketypeSilikon
Lenke/rem fargeBrun
Lenke/rem lengde14-24 cm
LåstypeSpenne
UrkassematerialeRustfritt stål