Flotte julekalendertråder som må leses også i år!

westmouth

Støttemedlem
Medlem
19. sep. 2012
Sted
Sørlandet
Zenith-tråden til Santos er borte. Men Speedmaster tråden er like fin i år også.

8- )

Zenith-tråden til Santos er borte. Men Speedmaster tråden er like fin i år også.

8- )
Er den? Linken over virker hos meg. Noen få bilder er borte men teksten er helt inntakt.

Edit: Ser ut til at innholdsfortegnelse linkene i Santos sitt første innlegg ikke virker lengre. Men tråden ligger der, er bare å lese seg gjennom side for side…

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Vi er allerede på overtid når det gjelder å minne om den sagnomsuste julekalenderen helt og fullt viet 24 Zenith klokker. Bør repeteres hvert eneste år!

Omtrent på høyden er denne, viet til Omega Speedmaster.
Mange takk for oppdatering, @westmouth. Er El Primero-eier, men såpass fersk at jeg ikke hadde fått med meg julekalenderen til @Santos-Dumont før nå. Har ingen problemer med å forstå legende-statusen, dette var bare helt… (manglende ordforråd).

Så vidt jeg kan se er hans siste innlegg fra 15.08.2021,håper for all del at dette ikke er hans aller siste.

Selv om jeg (foreløpig) ikke har noen Speedmaster (men i det minste noen vintage Omega ellers) i porteføljen så er også julekalenderen til @rsvei høyst interessant.

• Liker
Reaksjoner: rsvei og westmouth