Flyfrakt

Todda

Støttemedlem
Medlem
14. mars 2013
I dag kom UPS med en merkelig kasse til meg - en flyfraktkasse fra Lufthansa Cargo.

IMG_7192-lite_zps718b8476.jpg

Det er i fly som disse, en Boing 777F, slike kasser brukes, og for å feire at Lufthansa kjøpte inn en god del av disse flyene, laget Sinn en spesialutgave av 857 UTC TESTAF.

IMG_7201-lite_zps0ea46f3b.jpg

Denne klokka kommer med skinnreim, og i stedet for den vanlige gmt-viseren, har den et fly. Mitt eneste ankepunkt mot denne utgaven er det manglende 6-tallet. Jeg skrev til Sinn og spurte om de kunne bytte ut skiva, men det ville de ikke, så da blir det sånn. Tøft med et fly også, vel? Urverket som sitter i denne er et ETA 2893-2. Det er laget 777 klokker i LH-utgave.

Jeg kjøpte også med stållenke. Som kassen er også denne i "tegimented steel" - ekstra motstandsdyktig mot merker og skraper. Sinn tuller ikke når de sender med lenke. Her er alt på plass for lenkeskifte:

IMG_7202-lite_zps3952cc12.jpg

Jeg har ikke tenkt å ta den på lenke ennå. Faktisk tror jeg at den skal over på nato. Selv om skinnreima er tøff... Vi får se.

Til slutt - på håndleddet. Klokka er ganske stor - 43mm, men lug to lug er den ikke stor, så jeg synes det er innafor. Og den er veldig behagelig på armen. Det oransje er ikke så gult som på dette bildet.

2014-10-08143122-lite_zps83f9c076.jpg

Takk for titten!

Todda

Gratulerer med Sinn. Er dette en såkalt TESTAF klokke?

Kongeboks du fikk der! :cool:

Gratulerer! 6 tall eller ikke, denne er dødskul! PM ved flipping er du snill :)

Helt enig med alle andre kommentarer, den er skikkelig råkul.
Tøffeste klokken jeg har sett på lenge. Utstyrer meg lett med sovepose og telt og setter meg i PM køen ved flipping.