For en overraskelse:)

Medlem
21. juli 2010
Innlegg
354
Sted
OSLO
Satt på nett for å finne ut mer om min siste investering,en Rolex Explorer I Ref:114270 og da kom jeg over denne siden: http://www.rolex-chat.com/category/rolex-explorer

Her står det at en må sjekke safirglasset over 6-tallet på Explorer´n. Jeg gjorde dette med urmakerlupen min og til min store overraskelse fant jeg en lasergravert krone-logo:) Uten lupe er den UMULIG og kunne se.
Noen her som visste om dette?
 
Det stemmer det. Man kan se det med det blåtte øyet i riktig vinkel i dagslys.

Dersom glasset er et "replacement crystal" så står det også en "S" for service. Her er et bilde som viser dette:

5321457651_bf0ab41804_b.jpg
 
Det stemmer det. Man kan se det med det blåtte øyet i riktig vinkel i dagslys.

Dersom glasset er et "replacement crystal" så står det også en "S" for service. Her er et bilde som viser dette:

5321457651_bf0ab41804_b.jpg

Hm,stilig som fy. Er blitt så fasinert av Rolex og Explorer´n min at allerede er det begynt å klø i fingrene etter en Milgauss:D
Får se hva det nye året bringer:)
 
Hm,stilig som fy. Er blitt så fasinert av Rolex og Explorer´n min at allerede er det begynt å klø i fingrene etter en Milgauss:D
Får se hva det nye året bringer:)

Er jo en Milgauss til salgs her på sonen ;)
 
Er jo en Milgauss til salgs her på sonen ;)

Ja,men kan på ingen måter handle mer akkurat nå. Må nok spare med Milgauss´n som mål,ja.
Har forstådt det sånn at den med grønn safirglass ikke er vanskelig å få tak i. Får håpe det, da den er den peneste versjonen:)
 
Bruk lys

Satt på nett for å finne ut mer om min siste investering,en Rolex Explorer I Ref:114270 og da kom jeg over denne siden: http://www.rolex-chat.com/category/rolex-explorer

Her står det at en må sjekke safirglasset over 6-tallet på Explorer´n. Jeg gjorde dette med urmakerlupen min og til min store overraskelse fant jeg en lasergravert krone-logo:) Uten lupe er den UMULIG og kunne se.
Noen her som visste om dette?

Hvis du bruker lys, feks led-lys på iphone 4, og lyser inn på kanten av glasset kan man se kronen med det blotte øyet også.
 
Hvis du bruker lys, feks led-lys på iphone 4, og lyser inn på kanten av glasset kan man se kronen med det blotte øyet også.


NICE :D dette visste jeg ikke- og tipset med iPhone 4 lyset funket fett på DSSD`en min. KULT !! :D