Det er lite som tyder på regn for Hauger i alle fall
Spredte byger, 40 % sannsynlighet for regn i ettermiddag i følge meteofrance.com.Håper på Leclerc, bør/skal vinne om det ikke regner, og etter et raskt søk på yr ser det kanskje ikke ut som det blir regn likevel under racet? Kan vel snu fort, så været blir en stor faktor her. Satser uansett på at Leclerc fikk ut den årlige krasjen i Monaco etter at han krasjet Niki Laudas Ferrari
Vis vedlegg 291886
Himmelen har skiftet farge og det har begynt å blåse litt. Dette blir spennende.
Alonso klarte å terge på seg Hamilton greit igår ja..Kjedelig med Leclerc i går. Men, jeg vet at Monaco har arrangert løp siden 1929, men banen er helt uegnet for dagens formel 1-biler. Er det mulig å bygge om banen (veien!) slik at det blir noen reelle forbikjøringssoner? Hvis ikke bør den ut av kalenderen.
Dette er køkjøring...
Alonso klarte å terge på seg Hamilton greit igår ja..
Alonso klarte å terge på seg Hamilton greit igår ja..
Ser ikke hva du lenker til, da jeg ikke er på FB.Hamilton sjølv virker derimot til å ta det ganske mykje roligere en det ekspertene på sosiale medium meiner han burde.
Aanmelden bij Facebook
Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.www.facebook.com
Ser ikke hva du lenker til, da jeg ikke er på FB.
Kan ikke tenke meg at han blir en sesong til hos Mclaren. Han har ikke levert og det ser ikke ut til at teamet har så mye mer tålmodighet igjen heller. Kanskje vi ser han i en Williams til neste år? Latifis dager burde vel være talte for lengst.Ricardo ferdig i McLaren? Mange tenker nok det.
Her var en litt meir nyansert artikkel rundt det .
The empty promise and McLaren myth that set Ricciardo up for failure
The empty promise and McLaren myth that set Daniel Ricciardo up for failurewww.foxsports.com.au