Fornuft og følelser

Todda

Støttemedlem
Medlem
14. mars 2013
Innlegg
1.572
Dette er første gang jeg prøver meg på en unboxing, så vær tålmodige.

Jeg forsøker å slanke samlingen min litt, og jeg hadde en tanke om å selge en del av klokkene mine til fordel for en beater i titan, nemlig Certina Action Diver. Min nærmeste Certina-forhandler hadde den ikke inne med lenke, så jeg tok meg en tur til Stavanger for å se om de hadde den der. Planen var å kjøpe ei klokke som jeg kan bruke når jeg sykler (altså med lenke) og ellers ikke trenger å være så redd for.

Siden forhandleren i Stavanger forhandler litt av hvert, benyttet jeg anledningen til å få se "live" ei klokke jeg har synes så veldig flott ut. For å si det sånn - den var nydelig på en måte som ingen av bildene jeg har sett, har klart å formidle. Forelskelse ved første blikk, og jeg gikk lykkelig ut av butikken med posen under. Jeg pleier å veie for og imot, og som regel vinner fornuften, men ikke denne gangen. Nå var jeg helt sikkert. Ingen buyer's remorse. Det er jeg sikker på.

Men for virkelig å nyte unboxingen selv også, må jeg få unna noen huslige plikter først, så jeg kommer tilbake til tråden litt senere. Noen som tror de vet hva det kan være? Husk jeg gikk inn for å kjøpe en praktisk diver til rett over 6000 kroner.

2013-08-12165625-lite_zps293c7552.jpg


Servicen hos Askeland var forresten upåklagelig, og jeg fikk meg en hyggelig klokkeprat med han som solgte meg klokka. En ekte entusiast!

__________________________________________________________________________________

Da er det på tide å avsløre hva det ble, og en av dere traff blink (ganske utrolig, synes jeg):

Brun eske:
IMG_5854-lite_zpsfd451711.jpg



Tudor, ja:
IMG_5856-lite_zpsb7d11830.jpg


Black Bay!
IMG_5857-lite_zps15e72107.jpg


Og til slutt et dårlig wristshot av ei flott klokke:
2013-12-06115154_zps5e13d5d9.png


Noen bilder fra nettet som er i nærheten av å vise hvor flott Black Bay er:

bbitb.jpg


bbma1.jpg


tbbr6.jpg


De tre siste bildene er hentet her: http://www.watchwallpapers.com/tbbreve.htm



Takk for meg!





Todda
 
Redigert:
Edit: Ah i god TS-ånd gikk altså budsjettet ut vinduet? :) Gratulerer med en knallfin klokke som jeg tror står på manges ønskeliste (inkludert min egen)
 
Redigert: