Forslag til en rimelig beater med kompass

Medlem
17. juli 2012
Jeg ble rådet av kollegaer til å la Submarineren få ligge på land og lurer derfor på skaffe meg en rimelig beater til jobb bruk.. Så som topic sier, er det noen som har noen forslag? Når jeg først skal ha noe slikt så tenker jeg at det hadde vært veldig greit å hatt en klokke med integrert kompass siden vi bruker himmelretninger på en del beskrivelser på jobben.

Jeg har kikket litt på Suunto Core All Black til nå, men det ser ut til at den er veldig "pakket" med funksjoner og det påvirker vel batteri levetiden en del?

Hva med Tissot T-touch?
Jeg har 1. generasajon med kompass, barometer etc. Tror ikke jeg byttet batteri i den de ti første årene. Min har fått skikkelig juling, men er like god som ny den dag i dag. Nå kommer den i en haug av varianter og jeg antar det er noe for enhver smak - og lommebok.

Kan bekrefte at t-touch er skikkelige saker. fikke prøve en litt sommeren 12`, og må si jeg ble positivt overasket.
Høy byggekvalitet, og selvsagt funksjonell. Jeg likte den godt. :)

Jeg har T-Touch selv jeg også, kjøpt ny 2007,
og har bare godt å si om klokken.
Usikker på hvilken generasjon av serien.

Min har både kasse og lenke i titan,
så den er svært behagelig lett på hånden.

Hva med casio protrek prw 2500-7. Begynner riktignok å strekke budsjettet litt men :) må finne meg noe i løpet av morgendagen siden jeg reiser på jobb igjen mandag.