Forslag til klokke

Medlem
20. mai 2014
Hei, jeg ser etter en automatisk klokke til rundt 3000- 4000 :eek:. Er veldig fan av klassisk design, men sportklokker kan også aksepteres. Så om noen av dere har noe eller vet av noen gode deales :D

Nesten litt skuffende at det har gått nesten et kvarter, og ingen har sagt "Spar penger og kjøp en Sub!" :D

I det prissjiktet der blir det vel fort Tissot Visodate, som ble utbokset tidligere i dag, eller noe SARB-aktig fra Seiko, kanskje? Er du på dykker-kjøret, så lukter det Seiko Sumo lang vei, eller kanskje noe vintage, hvis du er klar for en haug med research?

Uansett, lykke til! :)

Tissot og Seiko er jo selvutnevnte i klassen, i tillegg kan du kikke på Orient. Mye flott og rimelig, veldig mye klokke for pengene.

Eller bare kjøp en Sub.

Som nevnt, Seiko SARB. Ekstra lekker er 065 "cocktail time", syntes nå jeg:
508057d1315276613-seiko-sarb065-cocktail-time-photos-galore-sarb65bx2.jpg

(Bilde lånt fra nett)

Hva med å feks se på Hamilton, de har noen automatiske klokker i det prisnivået. :D

Stiller meg bak de som sier Seiko SARB (f.eks. 065 som vist lengre opp i tråden) eller Tissot Visodate. Flotte klokker til den prisen du nevner! :) Personlig liker jeg også veldig godt Seiko SARX017, som er i samme prissjiktet som de tidligere nevnte.

Et bilde jeg har lånt fra nettet:
1462360d1397897963-amazing-new-seiko-sarx017-sarx.jpg

Christopher Ward har mye rundt (eller rett i overkant av)£400 som ser bra ut. Har en CW selv og er svært fornøyd.

Christopher Ward har mye rundt (eller rett i overkant av)£400 som ser bra ut. Har en CW selv og er svært fornøyd.

Støtter forslaget om CW. Har 2 selv, men de har ikke så veldig mange modeller som du får til <4k ferdig fortollet lenger. Dog er det ikke så veldig langt oppover i pris man trenger å gå. Sleng på en 1000-ing så har du en del valg.

http://www.christopherward.co.uk/

Er selv svak for Slimline-modellene: http://www.christopherward.co.uk/men/dress/slimline.html

Sarb017 Kommer innenfor budsjett ;)

Edit: Hvorfor i all verden solgte jeg denne ?!?!

Redigert: