Forslag til reim på Seamaster?

Medlem
15. des. 2011
Sted
Asker
Hei!

Jeg er egentlig veeeeldig glad i Bond-lenka på min nye Seamaster ceramic, men tenker likevel litt på å kanskje anskaffe en alternativ reim for å variere litt.

Har sett litt på disse maratac

Min klokke er jo glossy blå i skiva, men med små røde detaljer:
DSC_0003.jpg

Så jeg tenker at en evt. reim bør være enten blå eller sort, kanskje med noe røde detaljer.

Jeg klarer liksom ikke helt å "se for meg" hva som vil passe best, og jeg ser at det finnes mange ulike varianter, blandt annet denne todelte: http://www.broadarrow.net/zulu2p.jpg

Er det noen her som har noen forslag til hva som kan passe bra på denne klokka, enten fra siden jeg linket til eller noe annet, så tar jeg gjerne i mot det med takk :)

Norgesnato? Høhø..

Jeg tror hvit nato, og grå nato er fine alternativer.
Også sort skinn nato tror jeg er fint.

Jeg har 2531.80, og digger den på blå OEM gummi:

IMAG1113.jpg

Navy nato:

IMG_3644.jpg

DSC00268.jpg

14.Juli:

IMAG02651.jpg

Takker for alle innspill her!

Jeg har nå bestilt en sort Hirsch Mobile og en Hirsch Sport Deployment Clasp, så får vi se hvordan det blir :)

Likte denne reimen fordi den legger seg "inntil" kassen, så slipper den rare "luka" mellom reima og klokken.

Mye flott å se, men vanskelig å finne "den perfekte" match til en blå skive, synes jeg :)

Spørs om ikke jeg skal få bestilt opp en mørk blå Nato etterhvert også.

Jeg kjøpte nylig en Hirch reim til min elctric blue SMP, var bestemt på å kjøpe blå reim men endte opp med brun
når jeg fikk prøve/se på flere forskjellige hos min lokale urmaker. Når det er sagt, skal nok kjøpe meg en tilsvarende reim i blå utførelse også for å ha noe å variere mellom. :)