Forslag vedr. posting av bilder!

Medlem
20. juli 2009
:idea:

Utrolig mye flotte bilder som postes her. Setter stor pris på det i forbindelse med "læringen"...

Men jeg skulle ønske at flere var flinke til å skrive hvilken klokke det dreier seg om!

Personlig vil jeg "forstå" mye mer, men for andre vil jo f.eks. et søk gi bedre resultater.

Hilsen nybegynneren! :p

Hvis der er en klokke, som du er særligt interesseret i, så er jeg sikker på, at du er velkommen til at spørge til uret i tråden - jeg svarer i hvert fald gerne på spørgsmål, om det skulle være Seikøer du var interesseret i ... ;) PB-funktionen kunne også bruges i den anledning, som du referer til ... Ellers er dit forslag godt og relevant :)

Auto skrev:
Hva er den letteste metoden for poste bilder her inne? Har prøvd, men fungerer ikke...

Anders
Lag en konto på Photobucket, last opp og link til bildet med img-tagger rundt. Photobucket er fint, for der kan du få adressen til bildet med tagger på, så det er bare å lime inn adressen direkte i posten.

Jeg bruker Photobucket til bilder tatt med vanlig digitalkamera, først og fremst fordi det er en tjeneste jeg har brukt i flere år. Til mobilbilder bruker jeg Flickr, fordi det er støtte for automatisk opplasting fra Nokiaen min. Egentlig kunne jeg godt bruke Flickr til alt når jeg tenker meg om, men sånn har det nå blitt ...

TILBAKE TIL TOPIC NÅ:

Utrolig mye flotte bilder som postes her. Setter stor pris på det i forbindelse med "læringen"...

Men jeg skulle ønske at flere var flinke til å skrive hvilken klokke det dreier seg om!

Personlig vil jeg "forstå" mye mer, men for andre vil jo f.eks. et søk gi bedre resultater.

Skal forsøke å huske det, ArthurF! Man kan jo til og med koste på seg en liten link, det er ikke så vanskelig 8)

ArthurF skrev:
TILBAKE TIL TOPIC NÅ:

Enig, jeg glemte å skrive det, men har lagt meg det på minnet. Skal prøve å være konsekvent på det! Og som Anders sier, en link er ikke så dumt!

Beklager at jeg medvirket til å dra det off-topic, det kommer til å skje flere ganger.......

Som dette

Mærke og model: Omega Suverän

Årgang: 1942
Kasse: Rund, Stål, pæn kasse
Højde: 10 mm
Diameter: 35 mm uden krone
Skive: Usædvanlig smukt patineret skive med stål og luminerede visere og index i pæn stand
Rem: læder
Caliber: 30T2 PC Manuel med lille sekundviser
Caliber nr.: 9811817
Ref. Nr.: 2400-1

194298118172400-1OmegaSuvern30T2PCs.jpg

194298118172400-1OmegaSuvern30T2-1.jpg

194298118172400-1OmegaSuvern30T2-2.jpg

vh BaunDK

Baun, som vanlig meget bra. :D :D :D

Men kanskje at man i det minste skriver:

Omega Suverän fra 1942

Det vil hjelpe flere - tror jeg!