Fotografering av klokker. Tips?

N

Ndure

Guest
Sikkert ikke bare jeg som trenger foto tips. Vil noen av fotograferings-kongene her inne komme med noen tips til hvordan man kan ta gode bilder med et ikke så altfor avansert kamera? :p

Sikkert ikke bare jeg som trenger foto tips. Vil noen av fotograferings-kongene her inne lage en liten guide? :D

Gratis:
1. Bruk godt med naturlig lys
2. Hvit, enkel og ren bakgrunn
3. Juster i et bildeprogram

Billig:
1. Som før, men bruk fototelt.

Dyr:
Spør bullit, han har nesten ikke råd til klokker fordi han kjøper linser..! :p;)

Jeg søkte masse, jeg. Vis du ser på tittelen på tråden du sikter til er jo den ganske ræva. Jeg søkte bla på foto og tips.

Takk, rousp.

Jeg søkte masse, jeg. Vis du ser på tittelen på tråden du sikter til er jo den ganske ræva. Jeg søkte bla på foto og tips.

Ja.. "klokker" og "bilder", helt forferdelig. Men hey, jeg er jo så rik, så følte jeg måtte gi noe tilbake. No stress.

Takk, rousp.

Tror du etter hvert skal jekke deg ned noen hakk og tenke over hvordan du oppfører deg her på forumet. Sånn at du får en best mulig tid her...