Fotokonkurranse - april 2016

Medlem
22. feb. 2011
Sted
Erewhon
Fotokonkurranse Tidssonen april 2016

Tidløst

Oppgaven:

Bildet skal på fritt vis formidle tidløshet.
Bildet må inkludere et armbåndsur men kan ikke være fotografert slik at man ser hva klokken er.
Kreativitet belønnes.
Det kan leveres opptil tre bidrag pr deltager, men alle må leveres i samme innlegg og må være en serie dersom deltager velger å levere flere enn et bidrag.

Vennligst Ingen forklaring av motiv fra fotograf før resultatet er offentliggjort .

Deltagere skal også sende meg på PM sine tolkninger av konkurrentenes bidrag lagt i innlegg to i denne tråden. Maks 500 tegn pr bidrag.

Tolkningene vil bli postet i eget innlegg ved offentliggjøring av vinner, kun nick til vinner vil bli offentliggjort.
Husk en overskrift på hver tolkning på hvilke bilder du tolker.

Sølvpremie til beste tolkning.

Siste frist 24.00 25 april. Vinner offentliggjøres 26. April.

Vinner av tolkning offentliggjøres 27. April

Det blir premie til beste bilde og beste tolkning.

Lykke til!

Placeholder 2: her legges tolkninger.
Tanken bak tolkninger er å se hvordan foto kan tolkes forskjellig.

12479070_956733937728707_798881418_n.jpg

Haha. Nei, kansje litt for artsy oppgave for folk flest.

Det blir jo temmelig tydelig at @Loevhagen vinner denne. Man kan ikke forvente at man skal tolke sitt eget bidrag.

Takk til @Callahan for deltagelse, selvom fristen desverre utgikk.

Som en mann av mitt ord kommer det naturligvis premie i posten om du ønsker @Loevhagen send gjerne pm med detaljer.

Det blir følgelig ingen premie til tolkning da det ikke er noen deltagere.

Hvem som tar ansvar for neste konkurranse vil tiden vise, håper på høyere deltagelse i fremtiden.

@Loevhagen har brutt regelen to ganger, da han ikke har postet sine to bidrag i samme innlegg og har klippet bort klokken til fyren på bilde to. Mulig brillene er sånn derre "James Bond" briller med klokken i glasset på innsiden, men blir ren spekulasjon fra min side.

Førstebildet oser forresten av gay eller interiørblogg!

Min stemme går til @Callahan. (Men jeg vet ikke hva dommer har mottatt av tolkninger via PM)

Redigert:
@Loevhagen har brutt regelen to ganger, da han ikke har postet sine to bidrag i samme innlegg og har klippet bort klokken til fyren på bilde to. Mulig brillene er sånn derre "James Bond" briller med klokken i glasset på innsiden, men blir ren spekulasjon fra min side.

Førstebildet oser forresten av gay eller interiørblogg!

Min stemme går til @Callahan. (Men jeg vet ikke hva dommer har mottatt av tolkninger via PM)
Umulig å få med alle detaljer og nivå på bare 500 tegn ;)

• Liker
Reaksjoner: Gubben11 og Rød