Fra Pepsi til sort Polar

Medlem
6. des. 2013
Som det klart fremgår av tittelen:

11380272_1104539466240748_129906891_n.jpg

11381434_746169515504281_1469760965_n.jpg

På tide med et annet fokus. :)

Gratulerer med sjelløs klokke, dårlig samvittighet, vonde knær og tung pust! :D
Takker. :D Det er nettopp de tre siste tingene du nevner som skal til pers. Det første du nevner er en vesentlig ulempe man ikke får gjort så mye med.

Man viser seg da ikke offentlig i skjorte og pulsklokke... ;) Min får ligge i treningsbaggen og brukes kun sammen med tettsittende løpetights og microfiber

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Det er vel litt sent å starte "sommerkroppen 2015" i slutten av mai, men alle monner drar - og det sies at godt verktøy er halve jobben.Grattis med tøff pulsklokke - og god trening!

Gratulerer. Har kjøpt meg Polar M400 i dag jeg også. Valgte å ta den på og la Speedyen ligge hjemme. Angrer.
Ser dog at aktivitetsmåleren din viser det samme som min... :)

Da var første sykkelrunde unnagjort - og klokka viser at jeg trener feil i det lange løp. Feil, som i for hardt. Å ligge såpass lenge i soner tett under (teoretisk) makspuls er jo ikke noe man skal gjøre ved hver trening. Greit å se at man kan ha et par slike i uka, mens de øvrige får da bli i et roligere tempo over lengre tid.

M400 var intuitiv å benytte - og sammen med PolarFlow så gir den fin info om treningsrundene.

Kommer jeg til å benytte den som hverdagsklokke? Nei. Jeg trenger ikke noen aktivitetsmåler / -indikator for å vite at kontorjobb og lese mail ikke gir de store utslagene. :)

Har denne selv. Kjøpt i et svakt øyeblikk med SK15 for øyet.. Har foreløpig bare brukt den for å få tørre facts på at jeg jobber(stresser) alt for mye når det står på som verst.. Satser på neste års sommerkropp i stedet :)

Jeg er forøvrig langt mer fornøyd med denne, som kanskje må lades 1 gang i uken, kontra en eller annen smartwatch som gjør mer eller mindre samme nytten men som må lades opp hver 3. time.

Grattis med ei god treningsklokke :) og la den nå for guds skyld bare være en treningsklokke, så vi fortsatt kan nyte bildene dine av de ordentlige klokkene :)

Fornøyd med denne @Loevhagen ? Er veldig nær å kjøpe meg en slik, men leser så mye dritt om H7-beltet som ofte følger med, og klarer ikke helt å google meg frem til hva som evt er et godt alternativt belte.