Fredagstråd

Medlem
25. jan. 2008
Sted
Trondheim
Hei,
min første post. Flott med et norsk forum. Blir spennende å se om det blir nok aktive brukere til å holde forumet levende.

Hva med en fredagstråd hvor medlemmene viser hva de har på armen i dag. Sinn for meg i dag (som vanlig)

756_ws_1.jpg

756_1.jpg

God helg,
Rune

Velkommen Rune. Jeg er selv ny på dette forumet, men har noe fartstid fra andre klokkefora.
God idé med fredagstråd. :D
Er det titan i din Sinn ?

Idag ble det en min lett modifiserte Samurai.
SeikonyevisereA.jpg

GOD HELG !

Hei Brio og takk for velkomsthilsen. Sinn 756 er i stål, men overflaten er behandlet med en prosess som kalles "tegimentering" for å øke hardheten. Denne prosessen gjør at stålet får en overflate som ligner på titan. Mer info om tegimentering finnes på hjemmesiden til Sinn: http://www.sinn.de. Siden er på tysk, men det er mulig å laste ned en engelsk katalog.

Er det stålversjonen av Samurai du har? Den er fint modifisert. Ofte synes jeg at modifiseringer går for langt, men denne var flott.

Rune

Takk for det ! Jepp, stålversjonen. Har nok ikke sansen for titanur... ;)

Erik; kan tenke meg kruset ditt ! (Og en bil :D )

Samurai'en uten modding...
tkeogseiko005.jpg

Takk til dere begge!
Kommer til å skrive en liten anmeldelse av den, så det er bare å følge med.

Sinn er jo heller ikke dum ;)
Er en av de merkene jeg er veldig nysgjerrig på.

Fredagsshots 29.02

Denne har blitt min daily beater helt siden jeg mottok den. En ekte PAM står helt klart på listen min nå.

mmw.jpg

mmw2.jpg

mmw3.jpg

Fredag kveld med middag på B&M med en klassisk GMT Master. Kan det bli bedre...
Fin den APèn.
Velkommen til Wharfinger.

Hahaha ! Körde panerai nu till morgonen - bytte nu till Certina.
(Jag har alltid nån klocka på mig, även nattetid.)

Så var det fredag igjen.... Har på meg en klokke som jeg hentet fra en liten reparasjon hos Bjerke i går! Var nemlig ute på en liten bytur for en måneds tid siden og resultatet var et svalestup, noen heftige blåmerker, noen vonde sår og en Breitling hvor stoppeklokken ikke lenger funket :D

Men nå er den tilbake på armen og fy pokker så tung den er... Ikke noen liten og snerten Rolex dette: (Bildet er tatt for 10 min siden i en solfylt hovedstad)

HPIM2591.jpg