Selger en veldig pen Frederique Constant Classics Moonphase (ref. FC-715S4H6).
Månefaseindikator og datovisning. In-house urverk (FC-715) Manufacture. Hacking-seconds der sekundviseren stoppes når kronen trekkes ut for justering.
Enkel justering av månefaser dato og tid. Orginal boks inner og ytre, hang tag og instruksjonsmanualer medfølger.
Jeg har hatt klokken i cirka to år, hvor den har sett minimalt med bruk. Kvittering for originalkjøp medfulgte ikke da jeg kjøpte den.
Lufter den for NOK 14 000. Foretrekker face2face salg i Oslo, men kan sendes mot kjøpers regning og risiko. Oppgjør på konto før overdragelse. Bare å ta kontakt dersom du ønsker mer informasjon
Les mer om klokken her:
Månefaseindikator og datovisning. In-house urverk (FC-715) Manufacture. Hacking-seconds der sekundviseren stoppes når kronen trekkes ut for justering.
Enkel justering av månefaser dato og tid. Orginal boks inner og ytre, hang tag og instruksjonsmanualer medfølger.
Jeg har hatt klokken i cirka to år, hvor den har sett minimalt med bruk. Kvittering for originalkjøp medfulgte ikke da jeg kjøpte den.
Lufter den for NOK 14 000. Foretrekker face2face salg i Oslo, men kan sendes mot kjøpers regning og risiko. Oppgjør på konto før overdragelse. Bare å ta kontakt dersom du ønsker mer informasjon
Les mer om klokken her:
Frederique Constant Classic Moonphase Review - Worn & Wound
When Frederique Constant released the Classic Moonphase a few months ago, it seemed to turn a lot of heads. Staying true to the brand’s philosophy of creating accessible luxury timepieces, the watch boasted a new in-house caliber (more of a variation, to be picky) and a decidedly Patek-y look...
wornandwound.com
Brand New Frédérique Constant Classic Manufacture Moonphase With In-House Caliber | aBlogtoWatch
Frédérique Constant Classic Manufacture Moonphase features an in-house movement, a classic dial design, and a cool hunter style case back
www.ablogtowatch.com
Redigert: