Etter å ha vært samboere i flere år opphørte forholdet til fruen. Etter et halvt år fant vi tilbake til hverandre, og ting er nå helt fantastisk.
Før første brudd hadde jeg en stund tenkt litt på frieri, men grunnet mye jobbing etc. ble det ikke noe av(noe som også var en av grunnene til at forholdet opphørte.).
Tankene farer nå igjen mot et frieri, og jeg har da to scenarioer jeg ønsker.
Alt. 1.
En storbyferie til NYC. Ha en fin langweekend med hun i sentrum, hvor frieriet vil være med bobler i helikopter over Manhatten.
Alt. 2.
Reise til Cahmonix på skiferie(hun er et fjellmenneske) og fri på en topp med bobler i sekken, eller ordne noe med hotellet med middag etc, på et fott sted.
Hvordan gjorde dere det? -Og kom gjerne med kommentar til mine alternativer.
Før første brudd hadde jeg en stund tenkt litt på frieri, men grunnet mye jobbing etc. ble det ikke noe av(noe som også var en av grunnene til at forholdet opphørte.).
Tankene farer nå igjen mot et frieri, og jeg har da to scenarioer jeg ønsker.
Alt. 1.
En storbyferie til NYC. Ha en fin langweekend med hun i sentrum, hvor frieriet vil være med bobler i helikopter over Manhatten.
Alt. 2.
Reise til Cahmonix på skiferie(hun er et fjellmenneske) og fri på en topp med bobler i sekken, eller ordne noe med hotellet med middag etc, på et fott sted.
Hvordan gjorde dere det? -Og kom gjerne med kommentar til mine alternativer.