Frisør, Oslo Vest

Medlem
7. okt. 2013
Hei, er det noen som kan anbefale meg en frisør som holder til i nærheten av parkveien?

Bør ikke føle at jeg har blitt ranet når jeg forlater salongen :)

Kansje ikke det oppfyller kravene dine, men jeg klippet meg igår hos Studio Alf på grensen. Vanligvis når jeg klipper meg bruker hue 3-4 dager på å samle seg etter sjokket, men nå har det gått helt perfekt. MAO, de er flinke der.

Betalte 630.- for herreklipp. Var et av få steder med ledig før jul.

1362752781751.jpg

Ikke mye "Oslo, vest" over den løsningen - men jeg liker't!
Gjorde faktisk en høvelig innsats med tilsvarende produkt igår kveld - og fått komplimang av to barnehagetanter av to mulige så kan anbefalles på det sterkeste ............ hvis det er din "målgruppe" :mrgreen:

Nå vet jeg ikke hvor langt bort i Parkveien du bor, men når jeg bodde i sistnevnte gate gikk jeg alltid til Merethe på Limestudio på Holbergs plass. Superdyktig, du er heldig om hun har noe ledig før jul.

Jeg bodde i Welhavens gate før. (Går ned fra parkveien ved KIWI butikken). Klippet meg i den salongen over det solstudioet. Var en sportsbutikk ved siden av, men vet ikke om den er der enda..

@Entropy 630,- for en herreklipp høres drøyt ut. Det er neppe unormalt å klippe seg en gang hver femte uke. Regn sjæl.

@The Player har et godt forslag. En bra maskin får du for omtrent det samme som du betaler for den ene klippen. Etter noen års øvelse er det mulig at du klarer å lage deg en sveis også - eller fasongklipp eller hva pokker det heter. Selvsagt er det enkelte som er avhengige av å ha den rette sveisen for å få seg litt, men ut i fra hva du selv har insinuert opptil flere ganger, så er dette neppe en aktuell problemstilling for deg.

Kjøp deg maskin!

Redigert av en moderator:
B22 i Briskebyvn. 22. 350-400 pr skalle. Spør etter Mona.
Skravler fælt, men har et par andre fordeler..

@Entropy 630,- for en herreklipp høres drøyt ut. Det er neppe unormalt å klippe seg en gang hver femte uke. Regn sjæl.

Jeg pleier stort sett å klippe meg i utlandet, da koster det jo 80 kroner ca. Men synes ikke det er så ille pris. Tar fort en time å klippe og lokalene i sentrum er ikke rimelige. Frisører må ha til livets opphold de også.

Redigert av en moderator:
Å betale vel 600 for en herre hårklipp er vel noe drøyt :confused:

Det må da ha inkludert vask, farge og legg? :cool:

Nå er min "frisyre" enkel og jeg vasker håret hjemme. Min frisør, Top Chic ligger sentralt i sentrum, i Kirkegata, og tar kr 160.- til kr 300.-,
alt etter hvor lang tid hun bruker på klippen (frisyren)

At prisene varierer stort, er jeg kjent med, men vel 600 ??