FS:Bielrestaurert Omega Speedmaster MK 4,5 *SOLGT*

Medlem
28. jan. 2009
Da var ventetiden over. 5 måneder har Omega brukt på å gjøre denne klokka helt perfekt. Cal 1045 tikker perfekt under det også perfekte eksteriøret. Har en MKII med racingskive på vei inn så denne må ut og det sies med tungt hjerte for dette er chronoperfeksjon. Leveres med 2 års garanti fra Swatch Group Nordic på restaureringen (som kosta mer enn jeg har lyst til å skrive her)
Selges for 15000,-
NÅ: 13500,-
Kontakt på PM evt. mail:bvegar2@yahoo.no evt sms:98042477

Bildene mine er crap så legger ved en link fra bullits photoessay på den samme klokka: http://www.tidssonen.no/showthread.php?1913-Speedmaster-MK-4-5

mine bilder:
P1010940.jpg

P1010939.jpg

P1010941.jpg

P1010942.jpg

P1010937.jpg

P1010938.jpg

Et nydelig eksemplar av en missing link i min egen samling!! Håper den finner et godt hjem. Mitt hjem hadde jo vært best for min del... ;)

Slettes ikke dumt valg hvis man først skal ha en Anonimo :) Utrolig tøff og annerledes :) Men djevelsk kostbare også :/ Utrolig moro med no nytt og jeg ser hvertfall på håndleddet 2 ganger i minuttet :D

-V

Tror jeg må stå over denne- har satt meg i en økonomisk ørken etter kjøp av en Anonimo Militare Flyback... Men for all del- undrenes tid er jo ikke forbi ;)

Slettes ikke dumt valg hvis man først skal ha en Anonimo :) Utrolig tøff og annerledes :) Men djevelsk kostbare også :/ Utrolig moro med no nytt og jeg ser hvertfall på håndleddet 2 ganger i minuttet :D

-V

Teller på knappene om å selge Anonimoen for å kunne gjøre en handel med deg.... Au... Har så inderlig lyst på (les BEHOV FOR) Omegaen din....

De har en egen aura disse Omegaklokkene. Vanskelig å helt sette fingeren på hva det er :)
Finner ikke finere eksemplar enn denne hvertfall.
Hva er inntrykket ditt av Anonimoen forresten?

Teller på knappene om å selge Anonimoen for å kunne gjøre en handel med deg.... Au... Har så inderlig lyst på (les BEHOV FOR) Omegaen din....

Anonimoen er det motsatte av anonym- og det vittige er at selv min svigermor som nå runder 78 og aldri har hatt kicks for ur, spurte meg om jeg hadde fått meg ny klokke!! Her har jeg vanket rundt med både min svære Nabucco og mine vintage Omega uten at hun har registrert at jeg i det hele tatt har hatt noe annet enn en PO! Jo, Anonimo gir forklaringsutfordringer ;)
Kort sagt- Jeg digger den. Den gir kvalitetsopplevelse fra A til Å, meisler identitet! Jeg er veldig positivt overrasket. Litt underlig at jeg skulle si noe annet egentlig, siden jeg har "gått over lik" for å finne dette uret.
MEN: Den passer ikke inn i samlingen min. Når jeg nå sitter og ser på mine vakre Omegaer, med vissheten om de manglende juvelene i samlingen min, vet jeg rett og slett ikke hva jeg tenkte da jeg kjøpte Anonimoen. Et akutt testosteron-kick? Et behov for å bevise for meg selv at Omega ikke eier meg? Jeg sitter her og nyter min Amerone, drømmer om en Porsche 930 -83, var nettopp på nippet til å kjøpe en "Mint" Granada 2,8 Injection fra 82.... og får "ståpels" av "Breackfast In America" med Supertramp og hva som helst av Talking Heads... Anonimo blir rett og slett for fancy.... Trist, men det ser ut til å være et feilkjøp i øyeblikket. Poster et bilde- burde være illustrerende nok i denne sammenhengen:
(Omega: I am trapped- I am addicted, and my name is Per-Øivin...)

Haha! Classic! :D Hadde faktisk en blå todørs Granada 2,8l rett etter videregående, rett og slett en herlig bil med nydelig lyd :D

-V

Anonimoen er det motsatte av anonym- og det vittige er at selv min svigermor som nå runder 78 og aldri har hatt kicks for ur, spurte meg om jeg hadde fått meg ny klokke!! Her har jeg vanket rundt med både min svære Nabucco og mine vintage Omega uten at hun har registrert at jeg i det hele tatt har hatt noe annet enn en PO! Jo, Anonimo gir forklaringsutfordringer ;)
Kort sagt- Jeg digger den. Den gir kvalitetsopplevelse fra A til Å, meisler identitet! Jeg er veldig positivt overrasket. Litt underlig at jeg skulle si noe annet egentlig, siden jeg har "gått over lik" for å finne dette uret.
MEN: Den passer ikke inn i samlingen min. Når jeg nå sitter og ser på mine vakre Omegaer, med vissheten om de manglende juvelene i samlingen min, vet jeg rett og slett ikke hva jeg tenkte da jeg kjøpte Anonimoen. Et akutt testosteron-kick? Et behov for å bevise for meg selv at Omega ikke eier meg? Jeg sitter her og nyter min Amerone, drømmer om en Porsche 930 -83, var nettopp på nippet til å kjøpe en "Mint" Granada 2,8 Injection fra 82.... og får "ståpels" av "Breackfast In America" med Supertramp og hva som helst av Talking Heads... Anonimo blir rett og slett for fancy.... Trist, men det ser ut til å være et feilkjøp i øyeblikket. Poster et bilde- burde være illustrerende nok i denne sammenhengen:
(Omega: I am trapped- I am addicted, and my name is Per-Øivin...)

Etter et par dager med en anne "helmet" design på armen begynner det å klø voldsomt etter denne ;) Utrolig fet klokke.

Hehe, selv om Seikoen er bra tror jeg kvalitetsforskjellen vil være påtagelig her, Anders ;)

-V

Nei, riktig tråd, men feil navn. Var litt sent på kvelden :D Solgte en Seiko chrono til Andreas (Anhostma)

-Vegard

aah, du aner ikke hvor lyst jeg har til å bruke studielånet mitt på denne klokken. En fornuftig investering i mine øyne :)