Jeg har en splitter ny Orange Monster på lenke til salgs. Denne har ikke vært i bruk i det hele tatt, lenka er ennå usprettet med alle ledd tilstede, og plastbeskyttelsene er ennå på.
- mekanisk urverk, 7S26
- veldig fin størrelse, 42 mm
- på en av de mest solide og beste lenkene som er å få i denne prisklassen
- lenka har diver extension
- sinnsyk lume, noe med det råeste jeg har sett
- helt ubrukt, plastbeskyttelsen fortsatt på
- lugholes!
Se og les mer i denne tråden eller i denne tråden og sjekk noen rå lumeshots i denne.
Dette er et ikon i den mekaniske dykkerlinja til Seiko, og har en kvalitetsfølelse og en look som gjør at den oppleves som en mye dyrere klokke. Det er ikke helt uten grunn at én etter én av de innbitte Swiss Made-aficionadoene får Monsterdilla....
Møtes gjerne i Oslo/omegn, men sender til hvor som helst i landet v/oppkrav eller forhåndsbetaling.
Bli medlem i Monsterklubben for 1500,-
- mekanisk urverk, 7S26
- veldig fin størrelse, 42 mm
- på en av de mest solide og beste lenkene som er å få i denne prisklassen
- lenka har diver extension
- sinnsyk lume, noe med det råeste jeg har sett
- helt ubrukt, plastbeskyttelsen fortsatt på
- lugholes!
Se og les mer i denne tråden eller i denne tråden og sjekk noen rå lumeshots i denne.
Dette er et ikon i den mekaniske dykkerlinja til Seiko, og har en kvalitetsfølelse og en look som gjør at den oppleves som en mye dyrere klokke. Det er ikke helt uten grunn at én etter én av de innbitte Swiss Made-aficionadoene får Monsterdilla....
Møtes gjerne i Oslo/omegn, men sender til hvor som helst i landet v/oppkrav eller forhåndsbetaling.
Bli medlem i Monsterklubben for 1500,-