FS: Breitling Avenger Skyland

Medlem
25. des. 2007
Sted
Bærum
FS: Breitling Avenger Skyland ****** SOLGT ********

Jeg kjøpte for en stund siden er Breitling Avenger Skyland med Prof II lenke og blå skive, som jeg ikke er helt fornøyd med. Har egentlig en avtale med selger om å returnere klokken, men da vedkommende sliter med likviditetsproblemer, tenkte jeg høre med dere om det er noen som kunne tenke seg å overta den. Klokken er kjøpt i karibien i april 08. Papirene har dessverre blitt borte i forbindelse med flytting, MEN (!) kvittering medfølger. Boks medfølger også. Klokken er godt brukt og har en del bruksmerker. Skulle det bli aktuelt med et salg, så kan jeg gå over den med cape cod slik at den blir shiny og fin igjen.

Nypris er drøye 32´ :)

Nå har jeg fått ryddet opp litt i Innboksen, slik at det skal være mulig å komme igjennom med PMs. Med andre ord; er du interessert, så send meg en PM, så tar vi det derifra :)

Jeg holder til i Oslo og ønsker primært en face2face handel her, slik at kjøper kan få besiktiget klokken!

Da har jeg fart over den med Cape Cod, så fprhåpentligvis ser den i alle fall litt bedre ut ... Et par bilder har vært etterlyst, så her kommer de:

007-1.jpg

005-1.jpg

006.jpg

001.jpg

002.jpg

003.jpg

004.jpg