Godt ekspertene har talt!
Jeg har drevet med klokker i 20 år, jeg kjenner merkene Rolex, Breitling og Omega meget godt, at dere tror at denne er falsk sier vel mer om dere. De jeg "trader med" er for det meste seriøse tradere som har mange klienter som kjøper og selger mye klokker. Men nok om det, det jeg ønsker fra dere som tror ting ikke er som de er undersøk bedre før dere kommer med slike utsagn som dere gjør, det får dere til å fremstå som komplette idioter.
Jeg er ikke dum, jeg poster ikke en klokke her for salg som jeg ikke kunne stå for. Klokken er 10000% ekte for å bevise dere feil så har jeg postet følgende bilder av klokken.
mellom lugs på nedsiden finner du produksjonsdato på klokken tallene angir uke og år klokken er produsert, samme finner du på lenken. Utenom serienummeret selvfølgelig.
Jeg har ikke verktøy som kan sku opp klokken, men hadde jeg hatt det så skulle jeg gjerne ha gjort det får å vise dere det.
Johnny har en helt lik til salgs, så her er det bare å sammenlikne. Her er linken:
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19559244
Konklusjon,
IKKE KOM MED SLIKE UTSAGN HVIS DU IKKE KAN FØLGE DEM OPP, IGJEN DET FÅR DERE TIL Å FREMSTÅ SOM KOMPLETTE IDIOTER SOM TROR DERE ER VERDENSMESTRE SÅ EGENTLIG HAR DERE IKKE SNØRING PÅ HVA DERE SNAKKER OM.
komme med utsagn som "den B ser ikke riktig ut eller viserene er feil osv. Mitt spørmål går til dere begge har dere hatt en slik klokke noen gang mellom hendene? eller baserer dere "ekspertisen" utfra bilder dere har sett?? Klokken er 100% authentisk Breitling, den var innom en autorsert breitling forhandler for 6 mnd siden og ble justert fordi den gikk litt for sent i forhold til det den skulle.
Sorry hvis jeg støter noen, men jeg blir en smule irritert av sånt bambus!