FS: Breitling SuperOcean II Abyss Svart

Medlem
8. mars 2010
Sted
Over fjorden
For et par dager siden var det lenge til dette uret skulle luftes i salgsforumet.. Rart hvor fort tiden går mens en ser hva som kommer for salg.... :rolleyes:

Jeg har fått noe i siktet, så vurderer å selge denne.
17.000,- er prisen jeg ser for meg.

Uret er kjøpt nytt i januar, og er kun eid av medlemmer på TS. Det følger med ProDiver gummirem og Prof. II lenke. Lenken er kjøpt for en måneds tid siden og er svært lite brukt. Det følger med ALT av bokser og sertifikater. Til og med den hvite beskyttelsekartongen følger med.

Som du ser under er klokken i fantastisk bra stand, men noen småriper er det selvsagt. Klokken er tross alt Breitlingblank. ;)

Ps. Diameteren er 42mm, oppleves som litt mindre enn en PO på armen.

Untitled by rousp1, on Flickr

Interesse pr PM, ros og skryt (seriøs som totalt useriøs) i tråden! :mrgreen:

Rå klokke. Dette kommer du til å angre på rousp. Om du skal tynne ut samlingen bør du nok heller legge ut noe annet, feks GW'en. :p:p

Hehe, takk for tipset TomB. ;)

Sånn til orientering fikk jeg en PM der jeg ble gjort oppmerksom på hva urverket selger disse ny for. Husket tydeligvis feil listepris i går kveld. :p

Har satt ned prisen til 17.000. Det er ikke et røverkjøp, men det får så være. Går det ikke i boks fortsetter jeg bare å nyte denne. Jeg trenger rett og slett 17.000 for å rettferdiggjøre kjøpet jeg har i tankene.