- Medlem
- 28. april 2009
Selger et pent dressur fra Candino til en gunstig pris dersom noen vil overta det. Klokken er stort sett pen, men har noen bruksspor. Safirglasset og skiven er såvidt jeg kan se perfekt. Klokken er meget behagelig å bære da kasse og lenke er i titan. Kassen måler 38 mm uten kronen, og passer også fint til damer/jenter som liker litt større ur.
Klokken trenger nytt batteri. Originalboks og ekstra lenkebiter følger med, men puten har blitt borte. Klokken ble i sin tid kjøpt hos Byens Urmaker AS i Fredrikstad og kostet dengang litt i overkant av 2000 kroner (i 1999?). Jeg har av en eller annen merkelig grunn tatt vare på en kopi av et kjøpsbevis som kan sendes med dersom noen tror dette er en replica
Pris? Tja... Skal vi prøve 250 + frakt?
NB!! Myntene på bildet følger IKKE med! 8)
Klokken trenger nytt batteri. Originalboks og ekstra lenkebiter følger med, men puten har blitt borte. Klokken ble i sin tid kjøpt hos Byens Urmaker AS i Fredrikstad og kostet dengang litt i overkant av 2000 kroner (i 1999?). Jeg har av en eller annen merkelig grunn tatt vare på en kopi av et kjøpsbevis som kan sendes med dersom noen tror dette er en replica
Pris? Tja... Skal vi prøve 250 + frakt?
NB!! Myntene på bildet følger IKKE med! 8)