FS: Debaufré Nav. B-Uhr Limited Edition ** SOLGT **

Medlem
25. des. 2007
Sted
Bærum
Som overskriften tilsier vurderer jeg svært sterkt å gi slipp på et heftig pilot-ur :) Størrelsen er 47 mm og den er cirka ett år gammel. Alt som skal følge med, følger med. Har ikke rukket å ta noen nye bilder, så legger ut en link til en liten billedserie jeg la ut da den var ny!

http://www.tidssonen.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=269

Pris: SOLGT !!!!!

Ta kontakt om det er noen spørsmål ;)

Re: FS: Debaufré Nav. B-Uhr Limited Edition

Bump!

- Kom igjen´a folkens..... Ingen som kan tenke seg en ny, stilig, pilotklokke! Jeg vet det finnes noen der ute med en perfekt arm for denne klokka :D

Nydelig klokke, men med sine 47mm kommer det til å se ut som jeg har strappet fast veggklokka til de pinglete puselankene mine :(

Bullit skrev:
Nydelig klokke, men med sine 47mm kommer det til å se ut som jeg har strappet fast veggklokka til de pinglete puselankene mine :(

Det er dette man kaller et riktig "herre-ur" :D Ikke for små puslinger med andre ord! hehe...

Jeg kommer en tur til Oslo fredag den 8 mai, blir til mandag. Er veldig interessert i denne, vil gjerne se den med egne øyne før jeg eventuelt slår til... Har siklet lenge på den der, og kommer sikkert til å angre om jeg ikke tar den. En flygar må jo ha flygar-ur! Har du mulighet til å møte meg den helgen?

Flygaren skrev:
Jeg kommer en tur til Oslo fredag den 8 mai, blir til mandag. Er veldig interessert i denne, vil gjerne se den med egne øyne før jeg eventuelt slår til... Har siklet lenge på den der, og kommer sikkert til å angre om jeg ikke tar den. En flygar må jo ha flygar-ur! Har du mulighet til å møte meg den helgen?

Ja, det skal gå bra! Har sendt deg en PM, med kontaktinfo :)