Før jul kjøpte jeg meg en rimelig heftig Dell XPS 15 med i7 prosessor og oppgradert skjermkort.
I går kjøpte jeg meg macbook pro igjen, livet med windows var ikke så kult..
Dataen koster ca 13000kr ny, vurderer å selge den eller gi den vekk til familiemedlem.
Send meg en PM om du er i markedet for ny desktop pc (eller du har en guttinge som ønsker seg ny, kraftig, laptop til å spille på), så blir vi sikkert enig om noe.
Specs:
Skjerm: 1080p full hd, følger adobes RGB standard.
Lyd: Avsindig bra, trenger ikke minianlegg koblet til denne
CPU: i7 740 quad-core, 1,73GHz kjerne hastighet, men turbo boosten gir den en ytelse på rett under 3GHz
Minne: 4Gb
HDD: 500Gb 7200rpm
Skjermkort: Nvidia GeForce 435GT med 2GB minne
Ps. Den kan leveres med 120 GB Intel SSD ferdig innstallert også. Da vil du få 500Gb disken i et eksternt e-sata casing.
I går kjøpte jeg meg macbook pro igjen, livet med windows var ikke så kult..
Dataen koster ca 13000kr ny, vurderer å selge den eller gi den vekk til familiemedlem.
Send meg en PM om du er i markedet for ny desktop pc (eller du har en guttinge som ønsker seg ny, kraftig, laptop til å spille på), så blir vi sikkert enig om noe.
Specs:
Skjerm: 1080p full hd, følger adobes RGB standard.
Lyd: Avsindig bra, trenger ikke minianlegg koblet til denne
CPU: i7 740 quad-core, 1,73GHz kjerne hastighet, men turbo boosten gir den en ytelse på rett under 3GHz
Minne: 4Gb
HDD: 500Gb 7200rpm
Skjermkort: Nvidia GeForce 435GT med 2GB minne
Ps. Den kan leveres med 120 GB Intel SSD ferdig innstallert også. Da vil du få 500Gb disken i et eksternt e-sata casing.