FS: En bærepose med klokker, lommeur og deler.

MrK

Medlem
3. april 2011
Som overskriften sier har jeg en bærepose med lommeur, armbåndsur og diverse deler. Jeg har veldig lite informasjon og regner med de fleste klokkene trenger nytt batteri og noen trenger sikkert reperasjon også. Dette må være midt i blinken for tidssonens aspirerende urmakere. Bildene er av alt som medfølger.

Selges for 2000 kroner eller OBRO.

Den nye eieren får gleden til å unboxe en bærepose med klokker... Overgår det meste her på Tidssonen vil jeg tro.

Holder til i Oslo!

IMG_0640.jpg

IMG_0643.jpg

IMG_0644.jpg

Et utfordrende og interessant tilbud for "den rette".

Har du noen tilleggsopplysninger å komme med? Hvor stammer dette innholdet fra? Tidsepoke? Merkenavn? O.s.v. :confused:

Svar

Hei... Jeg har rett og slett ikke pakket opp og gått gjennom alt. Det jeg har sett mest på er den zip-lock posen med lommeur. Det er kanskje 10-15 lommeur og noen av kassene har meget fine utskjæringer som jeg har studert litt nærmere. Jeg tror nok bæreposen veier nærmere 10kg så det er veldig mye forskjellig kan man si.

.

Siden post'en allerede ligger på første siden tar jeg sjansen på en liten "ulovlig" bump. Jeg reiser på ferie Søndag så nå er siste mulighet for face to face handel i Oslo om noen er interessert? Dette gjelder for alle gjenstandene jeg har lagt ut.