FS : Glashütte Original Senator Navigator Panodate. *SOLGT*

Medlem
8. jan. 2008
Sted
Oslo / / Bergen
Denne eksklusive godbiten, ref. nr. 100-03-07-05-04, vurderes solgt til fordel for en annen "holy grail."
Klokken kan betraktes som LNIB. Kjøpt hos norsk autorisert forhandler i oktober 2009.
Den har det spesielle cal. 100 inhouse automatic verket og safirglass bakside, noe som gjør det fantastiske urverket, med bl.a. massiv 18K gullkant på rotoren, godt synlig. Klokken er 44 mm i diam. Den spesielle "big-date" plasseringen er et kjent GO varemerke. Selges til svært gunstig pris. Fortsatt full garanti fra forhandler. Leveres komplett med esker, to skinnremmer (kalv og bøffel) og papirer,- herunder verditakstbrev fra forhandler pålydende kr 72.000. Flere bilder på forespørsel.
Ytterligere info på : http://www.glashuette-original.com/

For Tidssonenes brukere er prisen NOK 43000.- :D

GOSenNavBD.jpg

DSCN1483.jpg

DSCN1509.jpg

DSCN1485.jpg

Vennligst ingen pruting / forhandling eller bytte,- fast pris !

Takk for oppmerksomheten .

Re: FS : Glashütte Original Senator Navigator Panoramadato

Fantastisk!

Hadde budsjettet tillatt det ville jeg slått til! Et, på alle måter, nydelig ur! Hvis du skulle være så uheldig å ikke bli kvitt denne i løpet av et par måneder skal jeg gjøre en ny vurdering...

Hvilken "grail" kan erstatte denne?

Takk for den !
Det er nok flere ur som kan måle seg med en GO, men min "holy grail" er av italiensk fabrikat ! ;)

Ja, jeg skjønner jo at ønskelisten kan være strekke seg lengre. Poenget mitt var at det er et flott ur, og jeg tror jeg hadde hatt problemer med å selge et slikt selv.

Lykke til! :D

Da har jeg gitt meg selv anledning å redusere prisen ytterligere....Nå går den for NOK

Det er da utrolig ingen har slått til på dette røverkjøpet :roll:

Jeg ville lagt den ut på forum som selger GO, AP, F.P Journe, Lange og lignende snadder
Har link om du ønsker
;)

En helt ufattelig fin klokke, men desverre litt for stor for mine puselanker. Prisen er det iallefall ingenting å utsette på :eek: