FS: Hublot, AP og Rolex formidles. Hyggelige priser i SEK.

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Jeg har en klokkekontakt fra Sverige som har noen ur til salgs. Dersom det blir handel med et par stykker tar han gjerne turen til Oslo for å levere. Dersom det er noen interesse kan jeg formidle kontakt.

Jeg kjenner ikke selger personlig, så denne annonsen må ikke forstås som en anbefaling. Jeg vurderer dog selv å benytte ham til et klokkekjøp dersom han tar turen til Oslo. Jeg vil etterpørre referanser fra TTT før et evt kjøp, og anbefaler andre evt interessenter å gjøre det samme.

For ordens skyld: Dersom han oppnår salg er min "provisjon" en hyggelig pris på et ur samt levering i Oslo.

Nye:

Hublot Big Bang Black Magic Evolution 85000SEK
Hublot Big Bang Rose Gold with Ceramic Bezel Evolution 135000SEK
Hublot Big Bang Steel with Ceramic Bezel Evolution 79000SEK
Hublot Big Bang Steel with Steel Bezel Evolution 75000SEK

Rolex SD Deepsea 61000SEK

Brukt:

AP ROO Black Dial Rubberclad 2006 MINT on rubber with extra steel bracelet and extra hornback 95000SEK

Rolex SD Deepsea 55000SEK

Jeg er litt naiv slik, jeg så ikke helt for meg alle måtene dette kunne misforstås på.

Jeg har fått flere henvendelser med folk som forteller meg at det jo vil lønne seg å kjøpe direkte av vedkommende. Det er selvsagt riktig, eller det vil si feil. Dette er direkte av ham. Jeg gjør ingenting med penger eller noe som helst, jeg bare hjelper ham finne et nytt marked. Til gjengjeld håper jeg at han tar turen til Oslo slik at jeg kan kjøpe en klokke av ham til en god pris :)

Ædda, bædda alle besserwissere (dere vet hvem dere er). Mistenksomme jævler ;)

Mailadressen hans er: *******

Edit: Ok, han var ikke keen på spam. Så ta kontakt med meg, så får dere adressen.