- Medlem
- 18. jan. 2008
Jeg har en klokkekontakt fra Sverige som har noen ur til salgs. Dersom det blir handel med et par stykker tar han gjerne turen til Oslo for å levere. Dersom det er noen interesse kan jeg formidle kontakt.
Jeg kjenner ikke selger personlig, så denne annonsen må ikke forstås som en anbefaling. Jeg vurderer dog selv å benytte ham til et klokkekjøp dersom han tar turen til Oslo. Jeg vil etterpørre referanser fra TTT før et evt kjøp, og anbefaler andre evt interessenter å gjøre det samme.
For ordens skyld: Dersom han oppnår salg er min "provisjon" en hyggelig pris på et ur samt levering i Oslo.
Nye:
Hublot Big Bang Black Magic Evolution 85000SEK
Hublot Big Bang Rose Gold with Ceramic Bezel Evolution 135000SEK
Hublot Big Bang Steel with Ceramic Bezel Evolution 79000SEK
Hublot Big Bang Steel with Steel Bezel Evolution 75000SEK
Rolex SD Deepsea 61000SEK
Brukt:
AP ROO Black Dial Rubberclad 2006 MINT on rubber with extra steel bracelet and extra hornback 95000SEK
Rolex SD Deepsea 55000SEK
Jeg kjenner ikke selger personlig, så denne annonsen må ikke forstås som en anbefaling. Jeg vurderer dog selv å benytte ham til et klokkekjøp dersom han tar turen til Oslo. Jeg vil etterpørre referanser fra TTT før et evt kjøp, og anbefaler andre evt interessenter å gjøre det samme.
For ordens skyld: Dersom han oppnår salg er min "provisjon" en hyggelig pris på et ur samt levering i Oslo.
Nye:
Hublot Big Bang Black Magic Evolution 85000SEK
Hublot Big Bang Rose Gold with Ceramic Bezel Evolution 135000SEK
Hublot Big Bang Steel with Ceramic Bezel Evolution 79000SEK
Hublot Big Bang Steel with Steel Bezel Evolution 75000SEK
Rolex SD Deepsea 61000SEK
Brukt:
AP ROO Black Dial Rubberclad 2006 MINT on rubber with extra steel bracelet and extra hornback 95000SEK
Rolex SD Deepsea 55000SEK