FS: IWC GST AQUATIMER 2000 (Ikke lenger for salg)

Medlem
21. feb. 2008
Sted
3970 LANGESUND
Legger ut denne for salg for å finansiere kjøp av Motorsykkel...:sad:

Klokken er solgt ny i 1999 og er i pen stand uten riper eller skader. Man kan se enkelte hairlines og swirls etter forsiktig bruk. Klokken er komplett med sertifikat, bokser og ubrukt støvklut samt ekstra ledd til lenken. Se annonsen på finn.no. Har satt prisen til 25 lapper som jeg mener er en fornuftig pris på denne klokken. Selger den med tungt hjerte for å kjøpe en motorsykkel som jeg bare må ha.
HPIM3000.jpg

Prisen kan være mulig å diskutere ved rask handel.

Jeg vil ikke ødelegge tråden din, men det finnes nesten ingen gyldig grunn for å selge denne flotte klassikeren. Den eneste gyldige grunnen jeg kan komme på er motorsykkelkjøp, noe som jeg ser er planen din. Du har allerede vist din gode smak når det gjelder motorsykler og det gjør meg nå spent - hva har du i kikkerten?

IWC salg

Jeg vil ikke ødelegge tråden din, men det finnes nesten ingen gyldig grunn for å selge denne flotte klassikeren. Den eneste gyldige grunnen jeg kan komme på er motorsykkelkjøp, noe som jeg ser er planen din. Du har allerede vist din gode smak når det gjelder motorsykler og det gjør meg nå spent - hva har du i kikkerten?

Sykkelen som jeg har gjort avtale på er en Laverda Formula 750S Sort og orange, strøken sykkel.
Her er et bilde av den:
4540973_520x0.jpg

Jeg regner ikke med at IWC klokken blir solgt, jeg regner med å få solgt noen andre klokker nå så jeg får kr til å betale med. :D

Gratulerer med nydelig Laverda. Jeg håper du slipper å selge IWCen, men det hadde vært verdt det.

IWC kontra Laverda

Gratulerer med nydelig Laverda. Jeg håper du slipper å selge IWCen, men det hadde vært verdt det.

Den er på plass i garasjen min nå og IWC er fortsatt min:D
Sykkelen gikk som en dass og smalt i potta og jukset fælt. Etter mye om og men med feilsøking og forsøk på å justere fant jeg feilen, pluggledningene satt ikke fast på tennpluggene, de sto bare over pluggene så det har sikkert vært en cm til kontakt. Da er det ikke rart den ikke går helt som den skal.:?:

Her har 2 tidligere eiere gitt opp sykkelen fordi de ikke har fått den til å gå skikkelig. Nå har jeg ikke fått testet den enda pga av det begynte å regne når jeg var ferdig med å skru. Men det er vel en dag i morgen også håper jeg:D
DET ER EN FEEEET SYKKEL:D

LAVERDA

Flott og spesiell sykkel!
En kompis hadde en slik en gang - slett ikke utenkelig det er samme.

Sykkelen hans er den som er avbildet her
http://www.motoplanete.com/laverda/formula.php
(bildet er det faktisk jeg som har tatt, i 2002 mener jeg det var, uten at det fremgår på noen måte...)

Jeg trur min sykkel er blitt importert fra Danmark når den var ny, jeg har ikke historikken på den så jeg vet svært lite om den annet enn at den er registrert som egenimportert første gang i Norge 26 Juni 1998.
Reg nr på den er DL 27**

Så det er fullt mulig at det er denne som er avbildet der ja. Det er laget 600 stk av denne modellen så den er "masseprodusert" i Laverdas målestokk. Dersom det skulle være denne sykkelen så er jeg intr i info dersom du har det.;)

Fortsetter tråd om sykkelen på motortråden

Jeg fortsetter denne tråden om sykkelen på motor seksjonen.:D
Denne tråden om IWC GST blir avsluttet da jeg trekker den tilbake fra markedet, det er ikke nødvendig å selge den lenger nå. Så den går tilbake i samlingen i det mørke hvelvet, der den blir værende i en god stund fremover.

Jeg fortsetter denne tråden om sykkelen på motor seksjonen.:D
Denne tråden om IWC GST blir avsluttet da jeg trekker den tilbake fra markedet, det er ikke nødvendig å selge den lenger nå. Så den går tilbake i samlingen i det mørke hvelvet, der den blir værende i en god stund fremover.

Bra. Den er en keeper.