FS: Jaeger LeCoultre Master Grand Réveil selges rimelig

Medlem
31. jan. 2010
Jeg vil tro mange klokkeentusiaster har drømt om en perpetuell kalender og jeg var intet unntak. Når jeg kom over drømmeklokken i 2007 valgte jeg derfor å handle en JLC Master Grand Réveil i stål med brun crocorem og folding clasp, ref. 163842A

For en måned siden var jeg imidlertid tilbake i safen og når jeg åpnet esken til denne fantastiske klokken så jeg på kalenderen at jeg ikke hadde brukt klokken på nesten 3 år...sånn er det når man samler :)

Jeg synes det er for dumt å ha et så fantastisk ur liggende å støve ned, jeg har derfor lyst å gi uret et nytt og godt hjem hvor det kommer frem i lyste og får skinne som fortjent.

Jeg har satt prisen til kun 75 000 kroner, noe som bør være en "bargain" for en klokke som knapt er brukt de siste 3 årene og som har en nypris på nesten 170 000 . Klokken har hairlines, men har aldri tidligere vært polert. Boks og papirer er selvfølgelig på plass.

PS. jeg er ikke ute etter innbytte og godtar kun kontakt oppgjør i norske kroner. Jeg stiller også som krav at kjøperen møter meg i DNB NOR sin filial på Aker Brygge slik at pengene kan settes rett i banken og handelen foregår i trygge rammer for begge parter.

Er du redd for kameraer eller har andre forslag enn ovenfor ønsker jeg ikke kontakt.

Mail meg på andreas.folkvord@optimum.no, eller ring meg på 970 55 588

PS. Klokker oppbevares ikke hjemme.

Jeg ser frem til å høre fra deg!

Andreas