FS: Movado (MEGET LIMITED EDITION - POKERSTARS...)

Medlem
31. juli 2010
Sted
Stavanger
Dette er en noe spesiell klokke for spesielt interesserte!

Som en del av premien i en pokerturnering på nettet følgte det med en custom-made Movado til vinneren. Dog synes jeg at det er såpass harry å gå rundt med en klokke der det står pokerstars på skiva at jeg rett og slett ikke er interessert i å ha denne i samlingen. Den kommer til å støve ned og aldri bli brukt. Så hvis det finnes noen pokerinteresserte som leser denne annonsen, og som ønsker en limited edition POKERSTARS klokke så er dette tingen for deg.

Info:
40mm eks krone
12 diamanter (følger ikke med diamantbevis/sertifisering)
"swiss made" quartz
SS lenke
Ingen sekundviser.
Ytterboks + Innerboks
Garantikort, ikke stemplet
Ref er mo-01-1-14-1032-1028-11/002

Stilmessig er klokken veldig pen å se på med den klassiske Movado-svarte skiven og timemarkører av diamanter. Lenka er fin og med en god kvalitetsfølelse på låsen. Totalt sett ble det spilt 114 turneringer SCOOP-turneringer i 2011 (spring championship for online poker) og derfor kan man kalle dette for limited edition:cool: Vinnerne ble kontaktet for å gjøre inngraveringer på uret. Jeg fikk kranglet meg til å få denne uten inngraveringer.

Uret er helt ubrukt, all beskyttelsesplastikk er intakt. Både på bezel, lenke, safirglass og lås på reima. Klokken er ikke prøvd å hånden en gang.

Link til pokerstars-bloggen

Jeg er helt blank på prisnivået og vet ærlig talt ikke hva disse kan gå for. Dere får rett og slett legg inn bud.

PRIS: bud

DSC00465.jpg

DSC00466.jpg

DSC00467.jpg

DSC00468.jpg

DSC00469.jpg

DSC00470.jpg

DSC00471.jpg

DSC00472.jpg

Kontakt skjer via PM

Mvh
Erik