FS: Officine Panerai Luminor Marina 111, norskkjøpt, ***SOLGT***

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Vurderer å selge min PAM 111, kjøpt ny hos Urmaker Bjerke av meg 09.02.09.

En av de mest ettertraktede innstegsmodellene til Panerai. Sandwich skive, kasse med den ikoniske kronelåsen, display back, COSC sertifisert, liten sekundviser.

Klokken er sparsommelig brukt i rotasjon med andre ur, ingen betydelige merker. Kun noen hairlines som naturlig oppstår på en helpolert kasse. Ingen skader på glass eller lugs. Ingen skader på gjenger, har byttet remmer svært sjelden.

Fullt sett:

- Bokser (indre treboks og pappboks)
- Alle papirer (Bjerke-stemplet garantikort, COSC certifikat, manualer)
- Meget pent brukt original gummirem
- Meget pent brukt orginal lysebrun kalveskinnsrem
- Skrutrekker
- Gummi bezelbeskytter

Dessuten medfølger Panerai-boken "Legendary watches", to kataloger fra 2008 og original Panerai bærepose (et must have! ;))

Foretrekker F2F i Oslo. Ved forsendelse: orhåndsbetaling på konto, ved evt frakt betaler kjøper porto.

Nyprisen per 14.02.11 er 34.800 NOK. Foreløpig uvisst om vi får en prisøkning fra OP nå i vår, men mange andre merker setter opp prisene 5 - 8%.

Min pris er satt til 26.000 NOK.

Jeg er dessverre ikke interessert i innbytte. La oss ta diskusjoner på PM og holde tråden ren :)

Referanser burde ikke være et problem, men spør gjerne :D

Edit:
Bilder av hele pakken kommer så fort som mulig, inntil videre et bilde fra i sommer :D

Fisketur30082010004.jpg

Paneraien er solgt, takk til Zaffar82 for en ryddig handel og for alle hyggelige henvendelser! :D