FS: Omega Speedmaster Automatic ***SOLGT***

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Innlegg
4.410
Selger en Omega Speedmaster Automatic. 39mm kasse, derfor ofte kjent som "reduced".

Går jevnt og godt. Skive uten feil, pent plexiglass, pen kasse og lenke med bruksmerker.

Selges kr 6.500.

Klokkebilder248.jpg


Klokkebilder254.jpg


Klokkebilder252.jpg


Klokkebilder255.jpg


Klokkebilder250.jpg
 
Re: FS: Omega Speedmaster Automatic

Takk for tilbudet, men med mindre jeg skriver at jeg ønsker innbytte er jeg aldri interessert :)
 
Re: FS: Omega Speedmaster Automatic ***BILDER***

Bilder! :D
 
Re: FS: Omega Speedmaster Automatic ***BILDER***

Jeg får en masse henvendelser som forsøker å rette på størrelsen på klokka. Omega oppgir den til 35.5mm, men det er feil. Den er 39mm.

Her er forklaringen: http://watchescorner.blogspot.com/2007/09/omega-speedmaster-automatic-reduced-vs.html


2) Omega website lists the Speedmaster Reduced as having a 35.5mm case size, when it's actually about 39mm. Here is Omega's official explanation: "At the time the Speedmaster Reduced was launched the diameter was measured between 12 and 6 o'clock on the case body (without the bezel/tachymeter scale). This was common practice and we kept the dimension (35.5 mm) even for new Speedmaster Reduced models to avoid any confusion with the former versions." (info from John Rochowicz, at WUS). So, the correct sizes are the ones listed: 39 and 42mm.

Ok? Så kan de som er interessert i å kjøpe kontakte meg, ikke alle andre ;)
 
Re: FS: Omega Speedmaster Automatic ***BILDER***

***BUMP***

Ny pris :)
 
Re: FS: Omega Speedmaster Automatic ***NY PRIS***

Nå begynner det å bli seriøst billig her!
 
Re: FS: Omega Speedmaster Automatic ***NY PRIS***

Hei.
Hva betyr ***BUMP*** ? ser at det går igjen hos flere selgere
Mvh
Thomas (steinaldermann)
 
Re: FS: Omega Speedmaster Automatic ***NY PRIS***

Thomas skrev:
Hei.
Hva betyr ***BUMP*** ? ser at det går igjen hos flere selgere
Mvh
Thomas (steinaldermann)

Det betyr at man man poster et svar kun for å få tråden på toppen av listen igjen, for mer oppmerksomhet :)