FS Omega Speedmaster Broad Arrow (SOLGT) og Tag Heuer Monaco(SOLGT)

Medlem
10. april 2008
Medlemsskapet på Tidssonen er dyrt, og da tenker jeg ikke på den hundringsen jeg sendte til Juice idag tidlig. Man får nye impulser hele tiden, og man kjenner nesten daglig at det rykker i "vil ha" foten etter å ha sett en eller annen griselekker klokke postet av medsammensvorne.

Jeg ønsker av den grunn å åpne for utskiftning av disse to godbitene i samlingen min, for å frigjøre kapital til nye innkjøp.

Først ut:
Omega Speedmaster Broad Arrow

En skikkelig lekkerbisk fra Omega, hvit skive og blå visere. Flott automatikkverk, dato og safirglass.

Jeg kjøpte av en person som handler mye med klokker på TTT, og han hadde hatt den inne til oversyn hos urmaker.

Kjøpt ny i februar 2002, leveres med garantikort og den lekre, originale treboksen.

Pris: SOLGT

Noen bilder av herligheten:
BA4.jpg

BA2.jpg

Wrist.jpg

Så til nestemann ut - denne har jeg prøvd å selge før, men "måtte" bare beholde den selv.. Så får vi se hvordan det går denne gangen - om det en en ny, lykkelig eier som får overta den.

Tag Heuer Monaco "Steve McQueen"
Solgt ny hos NK i Gøteborg i 04, vær del av en "safesamling" fram til desember 09 - da jeg tok av all plast og tok den ibruk. Den ble kjøpt av en pålitelig selger på TTT.

Klokken fremstår som meget pen, med original mørkeblå crocorem som matcher den blå skiven perfekt. Dette er den "gamle typen" uten gjennomsiktig caseback.

Kommer med full pakke av esker og sertifikater.

Pris: SOLGT
Monaco-1.jpg

IMG_0106.jpg

IMG_0099.jpg

Ta kontakt på PM eller 98 22 09 54 dersom du ønsker mer info, eller ønsker å kjøpe en av disse flotte klokkene.

Da ser det ut som Monacoen får seg et nytt (og meget godt) hjem.

Setter samtidig ned Speedmasteren til 15.500,- noe som bør være meeeget gunstig med tanke på urets nypris. Husk at denne er betraktelig dyrere enn en Speedy Pro som ny.

Håper noen her inne vil redde denne fra Finn.no - blir vel lagt ut der til helgen.

H

Da er avtale om handel på Speedmasteren inngått - avventer overlevering/betaling.

H

Da er begge klokkene på plass hos nye eiere.

Takk til kjøperne og til Tidssonen for at jeg skan holde meg unna Finn.no :D