FS: Omega Speedmaster MKII ***trukket***

Medlem
11. jan. 2010
Sted
Stavanger
Selger med dette min MKII. Et vakkert ur med få bruksmerker i forhold til alder. Sjekket av urmaker og renset og justert. Kommer på skinnrem (u-original) og uten papirer, men med boks som vist på bilde 1 og 3, samt hvit ytterboks.

Prisanslag: 6 000,-
FtF Stavanger eller kjøper betaler porto

(Bilder krediteres Rambam og er av det aktuelle uret)

Lei av Omega? Lei av Omega??? Jeg???? NOT :)
Jeg er i en finansielt utfordrende situasjon desverre. Prioriteringene er omrokkert midlertidig. Jeg kommer sterkt tilbake!

Kjipt å høre.. Har vært gjennom det samme selv nylig. Sitter igjen sterkere, dog med litt færre verdslige besittelser.
All the best

-Vegard

Lei av Omega? Lei av Omega??? Jeg???? NOT :)
Jeg er i en finansielt utfordrende situasjon desverre. Prioriteringene er omrokkert midlertidig. Jeg kommer sterkt tilbake!

...gleder meg dog til å bygge opp en ny samling- en stor del av gleden for min del: Å lete etter smykkene. Blanke ark og en litt fyldigere bankkonto ;)

Kan bare konludere med at Flightmasteren din kom på markedet på et uheldig tidspunkt for min del. GRAIL!!

-Vegard

...gleder meg dog til å bygge opp en ny samling- en stor del av gleden for min del: Å lete etter smykkene. Blanke ark og en litt fyldigere bankkonto ;)

oppmedseg- og god førjulstid til dere alle! Flere enn meg som ønsker seg små harde pakker under treet? ;)