FS: Oris TT1 Titanium & Tag Heuer F1 Chrono.

Medlem
12. mai 2009
Sted
Holmestrand
FSOT: Oris TT1 Titanium & Tag Heuer F1 Chrono.**Oris on hold**Tag Solgt*

EDIT: Bytter gjerne oppover med penger imellom fra meg, ser etter en Breitling, men alt vurderes:)

Må selge disse for å få noe nytt, low funds pga. studering.. Kan møtes for face to face i Holmestrand eller Drammen, eller sende med postoppkrav. Jeg betaler frakt.
Rop ut hvis det er noe jeg har glemt, dere har spørsmål eller vil ha flere bilder.
Jeg kan også nås på dstolpblom@gmail.com

Bildene til begge klokkene kan sees på http://davydanko.imgur.com

Tag Heuer: **Satt ned til 3800**SOLGT!

Er i helt grei stand. Har desverre ikke noe godt kamera, men prøvde så godt jeg kunne å fange opp alt.
Jeg prøvde å merke av der den har fått noen dings og slikt, ellers har den de vanlige hairlinesene.
Det er ikke noe jeg går og legger merke til, og jeg håper på å få 4000 for den, men er selvfølgelig åpen for fornuftige forslag.

Alle kronofunksjoner går som de skal, jeg har ikke timet den, men den går jevnt uten at jeg har merket at den går for fort eller sakte over tid. Gummistrapen er også grei, jeg kan ikke se noen slitasje, bare at den har formet seg litt etter håndleddet.
Jeg kan ikke se noen merker på krystallen
Er ikke helt sikker hvor gammel denne er, men de begynte vel å selge disse for ca. 3 år siden. jeg kjøpte denne på wus for ca. 8 mnd. siden.

Ingen papirer eller boks, men følger med hangtag og instuksjonsbok.

Oris:**Satt ned til 2000**

Også kjøpt på wus for ca. 6 mnd. siden.
Er mye brukt av den forrige eieren, og er en del hairlines og noen scratches. Prøvde å fange det opp i bildene.
Er en del småriper på bezel, men kan ikke se noe på krystallen, men mineralglasset bak har noen småriper. Stemen er litt slarkete og klikker ikke alltid når man skal stille klokken.
Ellers går den helt fint, har ikke timet den, men har heller ikke merket noe tidstap eller -innhenting.
Jeg vet desverre ingenting om servicehistorikk.

Følger med ustemplet garantikort, instruksjoner og hangtag og innerboks. Samboeren kastet ytterboksen i et ryddeanfall:(

Vil gjerne ha 2700 for denne.