FS/OT: SOLGT Ball Hydrocarbon "Mad Cow"

hman

Støttemedlem
Medlem
28. nov. 2010
Sted
Østfold
Dette kommer jeg sikkert til å angre på, men legger ut min Ball "Mad Cow" med hvit skive for salg. Jeg har også en med svart skive og har funnet ut av jeg foretrekker det og derfor legges denne ut for å finansiere nye prosjekter.

Klokken er i meget bra stand. Uret er inspirert av John “Mad Cow” Hembel, den første Amerikaner som passerte 150mph (ca.240km) på ski.

Klokken er kjøpt i januar 2010. Det følger med bokser, lenke, verktøy og manual. Klokken kommer med åpent garantikort. Uret er en spesialutgave i begrenset opplag. Uret er godt kjent blant Ball Watch entusiaster og har i tillegg til et slående utseende, også overlegne tekniske egenskaper.

Uret er pent brukt, nærmest som nytt, det har ingen skader og kun de vanlige hairlines. Lenke og urkasse (42mm) er i ren titan, kuldebestandighet til minus 40 grader, og klokken er sjokk resistens. Uret har også Ball Watch`s signaturegenskap, nemlig små rør med tritium som bidrar med jevn og konstant belysning av urskive og urvisere.

Pris 8500 + evnt. frakt
Kan også være interessert i spennende bytter opp eller ned

ffa839d77401fe377ca2a658.jpg
[/IMG]

Legger også ved et bilde som viser hvor fantastisk den er i mørket. Bildet er fra produsentens hjemmesiden.

ballcontest.jpg
[/IMG]