FS Panerai 111i (salg avbrutt)

Medlem
10. nov. 2007
Innlegg
471
Sted
Bærum
Selger min orginale Officine Panerai Luminor Marina (PAM00111i). :cry:

Klokken er en limitert utgave fra 2006, nr 02XX/2500 og har glass på baksiden så man kan se det flotte mekaniske urverket, som er manuelt. Klokken er chronometer-sertifisert.

Denne modellen er den klassiske Paneraien, med 44mm i diameter, og Marina er også den mest populære modellen, ligger ikke mange av den ute til salgs.

Alle papirer, inner-og ytterboks, følger med.
Klokken er vanntett til 300 meter.
Følger med 7stk remmer. 3 stk OEM resten er billigere varianter. 2 stk helt nye!

Klokken er veldig fin, det eneste å utsette på den er at den har en liten forskalling nederst på glasset og at man må bruke springbars isteden for skruer når man bytter rem.

Selges kr 21.000

PM her for mer info.
 
Re: FS Panerai 111i

Skal du virkelig selge den klokken!!!!!!!! Kan ikke tro det Erik :eek:
 
Re: FS Panerai 111i

Ja.. jeg begynner å lure.. etter så mange henvendelser i det siste begynner det å gå opp for meg... blir faktisk veldig usikker nå... :cry:
 
Re: FS Panerai 111i

Uff.. dette blir værre og værre, er som den har bitt seg fast i meg.. og hvis jeg selger den blir det som å donere bort en kroppsdel.. :eek:
 
Re: FS Panerai 111i

Erik N skrev:
blir det som å donere bort en kroppsdel.. :eek:

....og ikke bare det, i tillegg må du kanskje returnere "Panerai-sakene" du mottok i posten ! :roll:


Forresten,



du kan så klart



selge den 111'en



med god samvittighet,



om du kjøper deg



en annen PAM !! :mrgreen: :D :mrgreen: :D :mrgreen: :D
 
Re: FS Panerai 111i

Også skal han kjøre rundt i en Italiensk bil UTEN en Italiensk klokke......nei og nei hvor skal dette ende... :eek:
 
Re: FS Panerai 111i

Enten fordi du fikk jæ.. bra betalt for den, eller så har du den på
armen enda :)
 
Re: FS Panerai 111i

Jeg klarte ikke selge den.. fikk bud på prisforlangende, men klarte ikke si ja...
 
Luremus!

(Men du gjorde helt klart det riktige! Spar heller opp til det du ville ha brukt pengene på. Det er sjelden du angrer på et salg du ikke gjorde ...)
 
Gratulerer Erik :) :)
Vurderte nesten å kjøpe den selv...

Lenge leve Panerai!! :D
 
Re: FS Panerai 111i

Erik N skrev:
Jeg klarte ikke selge den.. fikk bud på prisforlangende, men klarte ikke si ja...
Hahhh godt å høre Erik!!
Da jeg solgte min 183 følte jeg meg faktisk (nesten ) som jeg savnet en kropsdel til jeg fikk ny Panerai. Hvilket faktisk er veldig Scary rent psykologisk!

"you never actually own a Panerai, Panerai owns you!"

Lettet hilsen j.cat