FS : Panerai 312 *Endelig solgt*

Medlem
8. jan. 2008
Sted
Oslo / / Bergen
P.t. en av de mest etterspurte modeller, med dessverre lang leveringstid hos flr fohandlere i Europa.
Her får du et sports- og dressur i ett,- et ur som tåler å dykkes med.
Som har "alt",- inhouse-automatikkverk, sandwich-skive, 3-dagers power reserve og 1950-kasse.
Nærmere presentasjon behøves vel neppe.... ;)
Viser forøvrig til : http://www.panerai.com/s_page.xpd?id_li ... goria=8994
DSCN1104.jpg

DSC00611.jpg

DSC00386.jpg

Selges selvsagt komplett med esker, papirer, verktøy, ekstra rem og garanti. Uret er sparsomt benyttet av klokke-entusiast.
Kjøpt ny i Norge i mai 2009. Selges til høystbydende > kr 35K

Re: FS : Panerai 312

Etter litt deduktiv resonnering tror jeg ganske sikkert at det var deg jeg kjøpte Memovoxen min av, BRIO1368.
Hva tror du? :)

Frodo skrev:
Etter litt deduktiv resonnering tror jeg ganske sikkert at det var deg jeg kjøpte Memovoxen min av, BRIO1368.

Sorry, Frodo,- jeg hverken tror eller antar, jeg vet at du ikke kjøpte de av meg....men tror jeg vet hvilken annen forumbruker det kan ha vært.. :roll:
Tenker du nå kan bruke elliminasjonsmetoden.... 8)

BRIO1368 skrev:
Frodo skrev:

Sorry, Frodo,- jeg hverken tror eller antar, jeg vet at du ikke kjøpte de av meg....men tror jeg vet hvilken annen forumbruker det kan ha vært.. :roll:
Tenker du nå kan bruke elliminasjonsmetoden.... 8)

Takker...
:D

Hei BRIO1368,

Takker for en god handel idag og en meget hyggelig lunsj !

Vi snakkes.

Mvh
Christian
---

Puh............

Nå ble jeg lettet! - Slipper nemlig slåss mer med meg selv om jeg skal slå til eller ikke... Det er for sent! Grattis med en utrolig flott klokke tigergutt! Du blir garantert fornøyd :D

Takker !

Har gått og siklet på denne i flere måneder .... og når prisen ble så gunstig klarte jeg ikke å la være ;)

Mulig jeg nå som "Paneristi rookie" burde melde med på deres neste GTG samling ....

Mvh
Christian
---

Risti4life skrev:
Puh............

Nå ble jeg lettet! - Slipper nemlig slåss mer med meg selv om jeg skal slå til eller ikke... Det er for sent! Grattis med en utrolig flott klokke tigergutt! Du blir garantert fornøyd :D

Hehe, my thoughts exactly :D

Grattis med ny klokke, tigergutt!

tigergutt skrev:
Mulig jeg nå som "Paneristi rookie" burde melde med på deres neste GTG samling ....

---

Det synes jeg så absolutt!!! Søndag 22. nov er tidspunktet og stedet er sentralt i Oslo. Send meg gjerne en PM om du har lyst til å joine! Du er i alle fall hjertelig velkommen :D