FS: Raymond Weil Sport herreklokke til salgs

hman

Støttemedlem
Medlem
28. nov. 2010
Sted
Østfold
Hei

SOLGT

En fin mulighet til å anskaffe en tilnærmet ubrukt Raymond Weil Sport med deployment buckle. Uret er særdeles flott og iøynefallende. Uret er fremdeles under garanti. Uret er kjøpt nytt 23.07 2009. Nypris på uret var 8999 kr.

Etter tips fra en bruker på forumet kan det se ut som om jeg har lagt meg på et litt feil pris nivå her inne.
Justerer derfor prisen derfor til noe som kan være passende. 3500

Uret har stort sett ligget i samling og selges med boks, sertifikat og manualer. Uret er helt som nytt uten riper og bruksmerker.

Send meg en e-post, sms eller ring hvis du er interessert. Uret selges til oppgitt pris
eller til et anstendig bud.

For bilder se finn annonse:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25998501

Nærmere spesifikasjoner:
Raymond Weil Collection RW Sport
Gender/Size Mens
Model 8100-SR1-05207
Movement Type: Swiss Quartz (battery operated)
Dial: Black
Calendar: Date
Crystal: Sapphire, Scratch Resistant
Case Material: Stainless Steel
Case Diameter: 48 mm (1.89 in)
Case Back: Screwed Down
Crown: Screwed Down
Bracelet Material: Rubber
Strap Color: Black
Bracelet Length: 8 in (20.3 cm)
Bracelet Sizable: Yes
Clasp Type: Deployment Buckle
Water Resistance: 200 meter (656 feet)
Made In: Switzerland

mvh

Henrik
40 60 08 53

Heisan,
Om salget går trått hjelper det å lempe på prisen. De fleste (her inne i alle fall) som er i makedet etter denne finner på få sek ut at en får klokka ny fra eBay for rett over 3 tusen...

Heisan,
Om salget går trått hjelper det å lempe på prisen. De fleste (her inne i alle fall) som er i makedet etter denne finner på få sek ut at en får klokka ny fra eBay for rett over 3 tusen...

....pluss avgiftene! Og ragamuffin: Den slags kommentarer hører mer hjemme i en PM ....

Og ragamuffin: Den slags kommentarer hører mer hjemme i en PM ....

Det mener nå ikke jeg (ikke iflg. retningslinjene heller, så lenge trådstarter ikke konkret ber om det). Regner med selger også synest det er greit å få denne infoen og dermed få litt mer realistiske forventninger til hva klokka kan innbringe.

(jeg ser prisen er justert kraftig ned forresten...bra!)

HELT ENIG MED PerØ

Det mener nå ikke jeg (ikke iflg. retningslinjene heller, så lenge trådstarter ikke konkret ber om det). Regner med selger også synest det er greit å få denne infoen og dermed få litt mer realistiske forventninger til hva klokka kan innbringe.

(jeg ser prisen er justert kraftig ned forresten...bra!)

Meget enig med PerØ at slikt bør diskuteres via en PM, er du uenig i prisen kan du godt komme med bud/forslag/argumenter på hva du kan gi "om du faktisk er interessert i å kjøpe". Forskjell mellom andre diskusjonsforumer og TS er at her skal man møte seriøse klokke mennesker som har respekt for hverandre og ikke kritiserer hverandre på den måten og henviser til hva ting koster på eBay, noe som etter min mening er helt urelevant fordi handler man på eBay må man i tillegg beregne frakt, tollkontroll og evt toll/moms i tillegg til alt usikkerhet rundt handelen. Handler man via TS her hjemme så vet man hva man får.

Etter tips fra en bruker på forumet kan det se ut som om jeg har lagt meg på et litt feil pris nivå her inne.

Ser jo ikke ut til at selger var uenig?

Ser jo ikke ut til at selger var uenig?

Selger enig eller uenig er ikke poenget her, hva hører hjemme i PM og hva på åpent forum skal man respektere ellers er det snart ingen forskjell mellom en seriøs klokke platform som TS og finn.no. Selgeren er sikkert en meget fleksibel og hyggelig fyr så han reagerete ikke på dette, men om han ikke var det så hadde vi havnet i unødvendig konflikt, derfor bør vi alltid respektere at slike kommentarer om pris og hva ting koster andre steder går via PM :)

er det rart det er krig i verden?

kanskje migty... osv. heller kan sende pm til de de er uenige med.

vi andre bevarer juleharmonien...

:rolleyes:

:)

er det rart det er krig i verden?

kanskje migty... osv. heller kan sende pm til de de er uenige med.

vi andre bevarer juleharmonien...

"Målet vårt bør være å holde harmoni 365 dager i året ved å sette etiske grenser, og ikke bare juleharmoni :) Man kan såklart være uenig med prisen, og kanskje vet hvor ting kan kjøpes billigere, men slikt er en typisk PM mat. Men det vi diskuterer her om hva som er etisk riktig er for åpen forum uten tvil".

Godt nytt år folkens.....

Nå unner jeg hman å få salgstråden sin tilbake, og ønsker deg lykke til med salget! Ett tips fra meg: Av egen erfaring kan RW være litt tricky å avhende- men du trenger ikke å selge deg til fant. Plutselig løsner det! Tålamot er gull ;)

Hei

Her har det skjedd saker gitt. Har lest alle tilbakelemdinger og takker for alle støtte og råd. Men det er helt riktig at jeg vil ha tråden tilbake. Send alle tilbakemeldinger i PM.

Men er nok enig i at å sammenlikne priser med hva man finner på ebay ikke er helt relevant.

Hei

En fin mulighet til å anskaffe en tilnærmet ubrukt Raymond Weil Sport med deployment buckle. Uret er særdeles flott og iøynefallende. Uret er fremdeles under garanti. Uret er kjøpt nytt 23.07 2009. Nypris på uret var 8999 kr.

Uret har stort sett ligget i samling og selges med boks, sertifikat og manualer. Uret er helt som nytt uten riper og bruksmerker.

Send meg en e-post, sms eller ring hvis du er interessert. Uret selges til oppgitt pris
eller til et anstendig bud.

For bilder se finn annonse:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25998501

Nærmere spesifikasjoner:
Raymond Weil Collection RW Sport
Gender/Size Mens
Model 8100-SR1-05207
Movement Type: Swiss Quartz (battery operated)
Dial: Black
Calendar: Date
Crystal: Sapphire, Scratch Resistant
Case Material: Stainless Steel
Case Diameter: 48 mm (1.89 in)
Case Back: Screwed Down
Crown: Screwed Down
Bracelet Material: Rubber
Strap Color: Black
Bracelet Length: 8 in (20.3 cm)
Bracelet Sizable: Yes
Clasp Type: Deployment Buckle
Water Resistance: 200 meter (656 feet)
Made In: Switzerland

mvh

Henrik
40 60 08 53
Hei,int i noe innbytte av et eller annet,har en orient mako orange?
morten