Rolex Submariner. Mod 1680 cal 1575. 3,8 mill.
Kjøpt hos Urmaker Alf Lie i Oslo 21/3-77. Prod år 73/74
Kjøpskvittering og div papirer/brosjyrer følger med, men ikke cosc-papirer og boks.
3,8 mill serien tilsier at det skal være en ”red sub” (det er i hvert fall den informasjonen jeg har fått)
Denne klokken har ikke rød skrift på skiven.
Det har vært en eier av denne klokken siden den ble kjøpt ny – og den har vært i bruk siden den gang.
Derfor har den også en del riper/merker både på kassen/lenken. Dette er selvfølgelig noe man kan polere bort, hvis ønskelig.
Lenken har en del strekk. Glasset bør nok byttes (bla et skår kl 6)
Lenken er original, men låsen er byttet i 89. Bezelringen er også byttet for noen år siden (den forsvant på sjøen)
Alt er selvfølgelig byttet til originale deler!
Meg bekjent har det vært 2 servicer på den, gjort av AD.
I følge eier sakker den litt. Så den trenger nok en service, eller justering.
Dette er ikke min klokke, men en venn av familien. Jeg hjelper til med å selge den i rette fora.
Ikke interessert i innbytte, kun rent salg.
Pris: Usikker.. men jeg er åpen for bud, dog ikke under 30k.
Jeg forbeholder meg retten til å trekke salget.
Klokken og jeg befinner oss i Oslo
Spørsmål og bud sendes til meg på PM.
Kjøpt hos Urmaker Alf Lie i Oslo 21/3-77. Prod år 73/74
Kjøpskvittering og div papirer/brosjyrer følger med, men ikke cosc-papirer og boks.
3,8 mill serien tilsier at det skal være en ”red sub” (det er i hvert fall den informasjonen jeg har fått)
Denne klokken har ikke rød skrift på skiven.
Det har vært en eier av denne klokken siden den ble kjøpt ny – og den har vært i bruk siden den gang.
Derfor har den også en del riper/merker både på kassen/lenken. Dette er selvfølgelig noe man kan polere bort, hvis ønskelig.
Lenken har en del strekk. Glasset bør nok byttes (bla et skår kl 6)
Lenken er original, men låsen er byttet i 89. Bezelringen er også byttet for noen år siden (den forsvant på sjøen)
Alt er selvfølgelig byttet til originale deler!
Meg bekjent har det vært 2 servicer på den, gjort av AD.
I følge eier sakker den litt. Så den trenger nok en service, eller justering.
Dette er ikke min klokke, men en venn av familien. Jeg hjelper til med å selge den i rette fora.
Ikke interessert i innbytte, kun rent salg.
Pris: Usikker.. men jeg er åpen for bud, dog ikke under 30k.
Jeg forbeholder meg retten til å trekke salget.
Klokken og jeg befinner oss i Oslo
Spørsmål og bud sendes til meg på PM.