For salg en 16570, opprinnelig solgt hos Jacobsen på Lillestrøm i 1993. Den kommer med Rolex-kortholder og det originale kronometersertifikatet, men uten boks. Klokken var på service hos Askeland i juli i fjor - kvittering medfølger.
Den er i pen stand, uten store riper eller lignende. Ledd to og tre på lenkens langside har tre prikker, se bilde 3 nedenfor - det er antakelig misfarginger etter en eller annen slags påvirkning. Jeg har ikke prøvd å polere dem vekk - de plager ikke meg - og vet heller ikke om det lar seg gjøre. Forøvrig bare mindre bruksmerker.
Kvittering, to ekstra lenkeledd og kortholder:
Selges for 26000. I utgangspunktet ikke interessert i bytter, men man kan jo aldri....
Kontakt helst på PM, eventuelt på erik@epost.no
Den er i pen stand, uten store riper eller lignende. Ledd to og tre på lenkens langside har tre prikker, se bilde 3 nedenfor - det er antakelig misfarginger etter en eller annen slags påvirkning. Jeg har ikke prøvd å polere dem vekk - de plager ikke meg - og vet heller ikke om det lar seg gjøre. Forøvrig bare mindre bruksmerker.
Kvittering, to ekstra lenkeledd og kortholder:
Selges for 26000. I utgangspunktet ikke interessert i bytter, men man kan jo aldri....
Kontakt helst på PM, eventuelt på erik@epost.no