FS: Rolex SeaDweller mod. 16600 F-serie fra seint 2004 *SOLGT*

Medlem
11. april 2008
Sted
Halden
*** SOLGT *** Takk til kjøper og takk til tidssonen :)

Jeg kjøpte denne av Johnny i Briljantwatches i Nov. i fjor og er sparsomt brukt etter dette.
Kommer med hullstemplet papir/sertifikat fra Bjerke hvor den opprinnelig ble kjøpt desember 2004.
Klokken kommer forøvrig med original eske (innerboks og ytterboks), verktøy, ekstra ledd, Submariner / Your Oyster bøkene,
dykkertabellen, Rolex kalender for 2004/2005 og ikke minst; Rolex Anker med 4000 ft. / 1220 m angivelse av depth.
Med andre ord, alt som opprinnelig skal følge en SeaDweller, alt er i meget god stand.
Lenken er strak og fin med kun noen hairlines på låsen etter skrivebordsdykking.
Kassen er uten hairlines, men har to ytterst små dings mellom 7/8 og mellom 10/11. Bilde nr1 og nr2 viser det så godt det lar seg gjøre med mitt kamera.
Glasset er helt strøkent.
Klokken begynner vel å bli moden for en service som ennå ikke er gjort så langt meg bekjent, og jeg har priset klokken deretter.
Pruting basert på manglende service vil ikke bli vurdert, no offence. :)
Klokken kan besiktiges i Halden på dagtid om ønskelig.
På noen av bildene er klokken på Nato, men denne har jeg ikke lenger. Klokken kommer "kun" på lenke.
Forøvrig kan jeg sende fler bilder på forespørsel. Bl.a. av medfølgende.

Kun cash oppgjør face to face eller overføring til min bank=gratis frakt. Ikke oppkrav. Har bra referanser både her og på www.tz-uk.com

Pris: 30.000,- NOK.

Bilder:

sd-closeup.jpg

sd-nestencloseup.jpg

sd-nato.jpg

sd-nato3.jpg

sd-ws.jpg

14122009202.jpg

29122009248.jpg