FS: Rolex Submariner 5513

Medlem
9. nov. 2009
Gikk på en liten smell med en breitling samt at jeg har kjøpt enda en 5513, betyr at jeg ikke trenger å ha denne lengere. Ønsker å frigjøre litt kapital.
Her har du en 1.3 mil serie 5513.
Klokken er i grei stand, holder tiden som den skal, har den orginale kronen uten trip lock prikker og er en tidlig modell som går under betegnelsen "meters first". I noen år på 60 tallet kom 5513 og 1680 med skiver som hadde 200=660ft skrevet på skiven. Skiven har vært relumed en gang og lyser derfor litt svakt enda. Det er den orginale matte skiven uten noen merker.

Lenken er relativt slitt, men det sagt den er i fullt brukbar stand, men bærer preg av å være over 40 år gammel. Dog så er det orginal lenken til den det er stemplet 9315 på et av leddene og har diver extention på låsen som er av den enkle sorten.
selges ferdig prutet for 24000kr. Jeg kan være interessert i bytte begge veier. Men ønsker å begrense meg til Rolex og Omega.

DSC_1267-1.jpg

DSC_1268.jpg

DSC_1269.jpg

• Wow
Reaksjoner: Entropy
Har sett denne her på nært hold,og det er et virkelig pent eksemplar.Hadde tatt den selv hvis jeg hadde hatt cash til det.

Lightninggii er i tillegg en supergrei fyr å handle med,så er du interessert er det ingen grunn til å nøle:cool:

Marius