Da var den solgt.
rkjersem Medlem 26. jan. 2009 Innlegg 1.941 Sted Ålesund 16. jan. 2010 #2 Prøvde å sende deg en melding, men det kommer opp at du har full innboks, så du må tømme denne
siggen7 Medlem 10. feb. 2009 Innlegg 368 Sted Bergen 16. jan. 2010 #3 rkjersem skrev: Prøvde å sende deg en melding, men det kommer opp at du har full innboks, så du må tømme denne Klikk for å utvide... Jeg har slettet en del meldinger Forstår ikke hvordan den kan være full, men håper det er fikset nå
rkjersem skrev: Prøvde å sende deg en melding, men det kommer opp at du har full innboks, så du må tømme denne Klikk for å utvide... Jeg har slettet en del meldinger Forstår ikke hvordan den kan være full, men håper det er fikset nå
rkjersem Medlem 26. jan. 2009 Innlegg 1.941 Sted Ålesund 16. jan. 2010 #4 Ble den solgt så fort på FINN? Du må slette sendte elementer også, får fremdeles ikke sendt deg beskjed
Ble den solgt så fort på FINN? Du må slette sendte elementer også, får fremdeles ikke sendt deg beskjed
H HenrikTA Medlem 10. april 2008 Innlegg 888 16. jan. 2010 #5 Betyr dette at det snart er en "eske med gull" på vei fra Nannestad til Bergen?
rkjersem Medlem 26. jan. 2009 Innlegg 1.941 Sted Ålesund 16. jan. 2010 #6 HenrikTA skrev: Betyr dette at det snart er en "eske med gull" på vei fra Nannestad til Bergen? Klikk for å utvide... Han har nok en annen godbit på vei
HenrikTA skrev: Betyr dette at det snart er en "eske med gull" på vei fra Nannestad til Bergen? Klikk for å utvide... Han har nok en annen godbit på vei
siggen7 Medlem 10. feb. 2009 Innlegg 368 Sted Bergen 16. jan. 2010 #7 Hei Den ble solgt kjapt Blir mest sannsynlig en liten godbit fra Rolex Jeg har slettet nesten alle meldingene i innboxen min men likefullt får de som sender meg melding beskjed om at det er fullt??
Hei Den ble solgt kjapt Blir mest sannsynlig en liten godbit fra Rolex Jeg har slettet nesten alle meldingene i innboxen min men likefullt får de som sender meg melding beskjed om at det er fullt??
rkjersem Medlem 26. jan. 2009 Innlegg 1.941 Sted Ålesund 17. jan. 2010 #8 Du må slette de som ligger i "sendte elementer" også