FS: Rolex Yachtmaster gull/stål dameur

Heisan

Rolex-kjenner og Rolex-kjenner, men kan nok raskt konstatere at klokken er altfor optimistisk priset.
Du må nok langt ned på 30-tallet og sannsyligvis også 20-tallet for at denne går, det er jeg nok desverre temmelig sikker på...

(det er gjerne tid for service også, eller?)

Enig ang bilder. Bare få igjen kameraet mitt så kommer det nye "bedre" bilder. Takk for tilbakemelding. Ang service så inngår dette i prisen. Slik at den nye eieren får en fresh klokke.

Enig ang bilder. Bare få igjen kameraet mitt så kommer det nye "bedre" bilder. Takk for tilbakemelding. Ang service så inngår dette i prisen. Slik at den nye eieren får en fresh klokke.

Ragamuffin har nok dessverre rett angående prisen. 50.000 er svært optimistisk priset selv inkludert service. Ta gjerne en kikk her for å få et bilde av markedssituasjonen for tilsvarende Rolex ur. http://www.briljantwatches.com/no/itemgroups.asp?groupid=1&sort=0&p=2. Dameur prises dessverre lavt i annenhåndsmarkedet, og jeg tror også at du må ned på 30-tallet for å ha noe mulighet til å selge denne.

Se her ja, da må jeg nok jobbe litt med prisreduskjonen : ) Var urmaker Bjerke som estimert 50 K på denne. Noen her på forum som ønsker å gi bud? Send PM :)