Som overskriften selges har jeg en Scatola Del Tempo 4+4 boks i root wood. 4+4 vil si at det er plass til 4 klokker med lenke og 4 klokker med rem i lokket på boksen. Denne boksen skulle jeg egentlig ha selv, men dessverre var den ikke så glad i 44mm AP klokker... med andre ord passer den boksen for litt mindre ur opptill 42mm sånn ca. Om dere ikke kjenner til produsenten Scatola Del Tempo så anbefaler jeg at dere googler merket... det er virkelig det ypperste du får innen klokke/pennebokser og watchwindere... som dere ser er også boksen numerert og selve låsemekanismen er goldplated. Innmated er i beige/tan lær og tøyet er silke.
Denne boksen er NOS og sertifikatet er datert 2006, men boksen har ikke blitt brukt. Denne kommer komplett med papirer, esker osv. Pristagen på boksen er $2700, men vet ikke om dette er pristagen fra 2006 eller ikke.
Uansett forventer jeg ikke å få igjen pengene mine for dette, men vil såklart prøve å minimere tapet.
Selges for 10.000 kroner.
Boksen befinner seg i Oslo.
Denne boksen er NOS og sertifikatet er datert 2006, men boksen har ikke blitt brukt. Denne kommer komplett med papirer, esker osv. Pristagen på boksen er $2700, men vet ikke om dette er pristagen fra 2006 eller ikke.
Uansett forventer jeg ikke å få igjen pengene mine for dette, men vil såklart prøve å minimere tapet.
Selges for 10.000 kroner.
Boksen befinner seg i Oslo.