FS: SOLGT Audemars Piguet Royal Oak Offshore "Rubber Clad"

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Legger ut min flotte Audemars Piguet rubberclad til salgs. NB! Kun et døgn så er den borte!

Audemars er et av verdens aller beste manufakturer. ROO er kanskje noe av det mest spektakulære som er laget på den horologiske fronten noensinne. Elsket og hatet.

Jeg er på jobb og får ikke tatt nye bilder før i kveld, bruker derfor unboxing bilder fra par måneder tilbake.

Klokken er komplett! Den er usedvanlig lite brukt, kjøpt av annet forummedlem par måneder siden, og jeg så helt ubrukt ut når jeg overtok den!

Den mest sinnsyke lume jeg har sett på et ur.

Rubberbezel betyr at det ikke er noen som helst dings eller merker, og den delen ser følgelig helt ny ut!

Ubetydelige spor av bruk på siden av kassen (I min verden er disse virkelig små og ubetydelige, hadde aldri giddet å gjøre noe med det, snakker om spor som man glatt får ved en dags vanlig bruk, ala deskdiver, men må være så ærlig som mulig).

Klokken er såvidt bikket tre år, og jeg mener at den er tatt ut av butikk i september eller oktober 2009. Går meget nøyaktig, har ikke målt den siden jeg fikk den, da gikk den vel 1 til av og til 2 sekunder for raskt i døgnet.

Dette er så nærme man kan komme et nytt ur. Ser at den ligger på ca 170.000,- i oppgitt veiledende pris på urverket.no. Jeg har ikke kontrollert dette med Forhandler, men det høres i hvert fall sannsynlig ut :)

Pris er 90.000,- Dette er en sjelden sjanse. Alt av spørsmål per PM. Tullebud? hvis du ikke får svar så vet du hvorfor ;)

Jeg vil kunne gi konkrete detaljer om nøyaktig kjøpsdato ect når jeg får hentet klokken fra bankboksen i ettermiddag.

Nok en gang, denne annonsen står bare ut dagen.

Kan overleveres i Osloområdet eller sendes på ønsket måte.

PB252951.jpg

PB252952.jpg

PB252953.jpg

PB252954.jpg

PB252955.jpg

PB252957.jpg

PB252959.jpg

PB252956.jpg

PB252963.jpg

PB252965.jpg

Mange takk for at du tok deg tid til å ta en titt :)

Mvh

Greg

Redigert: